اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی:

آزادسازی ۱۰ کیلومتر از مسیر راه آهن نقاب-اسفراین در دست پیگیری است/ افراد ضد توسعه استان پاکسازی می‌شوند

آزادسازی ۱۰ کیلومتر از مسیر راه آهن نقاب-اسفراین در دست پیگیری است/ افراد ضد توسعه استان پاکسازی می‌شوند
استاندار خراسان شمالی گفت: آزادسازی 10 کیلومتر از محور راه آهن نقاب-اسفراین که مانع پیشرفت این پروژه شده در تعامل با وزارت راه و شهرسازی در دست پیگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران درباره معطل ماندن اجرای فاز دوم راه آهن نقاب-اسفراین به طول کیلومتر به علت وجود معارض اظهار کرد: به طور کلی درباره اجرای این پروژه همچنین اجرای پروژه تعریض و آسفالت باقیمانده از محور جاده بجنورد-گلستان در هفته گذشته با وزیر راه و شهرسازی جلسه داشتیم و طی 10 روز آینده نیز برای پیشرفت کار جلسه خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصر اترک,

شجاعی تصریح کرد: مسئولان استان در ارتباط با وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری برای رفع موانع پیش روی 10 کیلومتر از راه آهن نقاب-اسفراین هستند.

,

وی همچنین اعلام کرد: از محل دور دوم سفر رییس جمهور به استان نیز اختصاص 130 میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده که تلاش ها بر این است تا این دو پروژه تا سال آینده تکمیل شوند.

,

وی درباره عملیاتی شدن تفاهم نامه های سرمایه گذاری منعقد شده برای استان در دور دوم از سفر رییس جمهور به استان نیز عنوان کرد:هنوز انجام آنها عملیاتی نشده و هنر مسئولان استان با اقدامات به موقع اشان، جذب این اعتبارات و عملیاتی کردن این تفاهم نامه ها است.

,

شجاعی افزود: پیگیری ها جهت تحقق مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به استان را دنبال می کنیم.

,

وی همچنین درباره کشف و استخراج مواد معدنی از معدن آلبلاغ در منطقه حفاظت شده ساریگل شهرستان اسفراین که از مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به استان نیز اعلام کرد: با سازمان محیط زیست کشور، وزارتخانه های ذی ربط و معاون اول رییس جمهور گفت و گو کرده ایم که در صورت امکان یک شرکت سهامی که مردم نیز سهامدار این شرکت باشند، تشکیل شود.

,

وی افزود: هنوز این پیشنهاد تایید و مصوب نشده است.

,

استاندار خراسان شمالی در پاسخ به این سوال که شنیده شده چند مسئول پیشین در استان بخاطر جابجایی اعتبارات در بودجه سالانه تحت پیگیرد قرار گرفته اند، حال قانون نسبت به این جابجایی ها چه تعریفی دارد نیز عنوان کرد: جابجایی اعتبارات به لحاظ درصد میزان بین فصول همچنین به لحاظ زمان، کاملا قانونی است و بنده اجازه اقدام خارج از این تعریف قانونی را نمی دهم.

,

وی اعلام کرد: مدیری که در این زمینه تخلف کرده و روند پرونده اش قضایی شده است برای او حتی یک تماس هم نخواهم گرفت و درصورتیکه خطای او غیر عمد بوده باشد توصیه خواهم کرد.

,

وی در ادامه با اشاره به تبعات عملکرد مدیران کم کار نیز عنوان کرد: مردم بیش از من تاوان کم کاری این مدیران را می دهند که بنده ملاحظه این مدیران را نخواهخم کرد.

,

شجاعی افزود: با این وجود، مردم تصور نکنند که بهتر از اینها را نیز در دم دست داریم.

,

وی همچنین گفت: عده ای از مدیران در استان در هوا 15 سال قبل خود به سر می برند و از لاک خود خارج نشده اند که این عده سم مهلکی برای توسعه استان هستند و نگاه آنها مانع تصمیم گیری های جمعی می شوند.

,

وی با تصریح بر این مطلب که معتقد هستم کارها را باید درست انجام داد، تاکید کرد: پاکسازی استان از وجود این موانع پیش روی مسیر توسعه استاان را انجام خواهم داد چون مردم تاوان وجود این عده را می پردازند.

,

استاندار خراسان شمالی گفت: نهایت سخت گیری را نسبت به آنها خواهم داشت و اگر بساط آنها جمع نشوند نمی توان به سوی مسیر توسعه استان گام برداشت.

,

شجاعی خاطر نشان کرد: رسانه ها نیز در حذف این گروه های ضد توسعه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه