اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان قم مطرح کرد؛

افتتاح و بهره برداری از 17طرح صنعتی در هفته دولت/ایجاد380شغل مستقیم

افتتاح و بهره برداری از 17طرح صنعتی در هفته دولت/ایجاد380شغل مستقیم
رئیس سازمان صمت استان قم با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح ها به طور مستقیم 380 شغل و یک هزار و پانصد شغل غیر مستقیم در استان ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: ۱۷ طرح صنعتی با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در قم به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار داشت: ۱۷ طرح صنعتی با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در قم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در این هفته سه واحد تولید سفره و کیسه پلاستیک، رنگدانه های شیمیایی و لولای آرام بند فلزی با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اینکه واحدهای دیگر بصورت همزمان به بهره برداری خواهند رسید، گفت: برخی از کالاها مصرفی در استان وارداتی است مانند لولای آرام بند که با افتتاح و راه اندازی کارخانه در استان دیگری نیازی به واردات نخواهیم داشت.

وی عنوان داشت: با بهره برداری از این طرح ها به طور مستقیم 380 شغل و یک هزار و پانصد شغل غیر مستقیم در استان ایجاد خواهد شد.

سیجانی با اشاره به فعالیت دیگر واحدها، خاطرنشان کرد: این واحدهای تولیدی در زمینه بطری پت، ظروف پت، لیوان کاغذی و درب ظروف غذا، چسب، گرانول و کفش، اسپری، انواع فنر، کلاه موتورسیکلت،‌ زنجیر موتور قالب‌سازی و ریل فلزی و قطعات فولادی فعالیت خواهندکرد.

وی ادامه داد: هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در قم وجود دارد  که بیش از 92 درصد صنایع استان قم صنایع کوچک است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اینکه از2300واحد صنعتی در قم بیش از 2100 واحد آن صنایع کوچک هستند، گفت: از 54 هزار شغلی که در قم وجود دارد بیش از 40 هزار شغل متعلق به صنایع کوچک است.

وی اضافه کرد: صنایع کوچک در استان قم نقش بزرگی در ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری دارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه