اخبار داغ

در عملیات مشترک پلیس مرکزی و چهارمحال بختیاری؛

۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۷۸ کیلوگرم مخدر تریاک و حشیش در عملیات دستگیری، ۲ توزیع کننده مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و چهارمحال و بختیاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در انجام تحقیقاتی جامع از قصد جابجایی مقادیری قابل توجه مواد مخدر توسط دو توزیع کننده مواد مخدر به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در مراحل تحقیقات نامحسوس پلیس، زمانی که این افراد در حال جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری بودند شناسایی و برنامه ریزی عملیاتی دستگیری آنان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

,

سپهوند اضافه کرد: در عملیاتی مشترک در یکی از محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری خودرو متوقف و مقدار حدود ۳۹ کیلوگرم تریاک و ۳۹ کیلوگرم حشیش که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: هر دو سرنشین خودرو در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه