اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های کاشمر و خلیل آباد خبر داد؛

نجات 15 نفر در ارتفاعات آبگرم خلیل آباد طی 2 روز

نجات 15 نفر در ارتفاعات آبگرم خلیل آباد طی 2 روز
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های کاشمر و خلیل آباد از تلاش چند ساعته نجات گران برای جستجو و نجات 5 خانواده گرفتار در مسیر آبگرم خلیل آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احمد رضاپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: پس از اعلام مرکز پاسخگویی اضطراری هلال احمر استان خراسان رضوی مبنی بر سرگردانی ۶ طبیعت گرد مشهدی به علت عدم آشنایی با مسیر آبگرم خلیل آباد بلافاصله تیم امداد و نجات شعبه فراخوان و به محل اعزام و عملیات برای جستجو آنان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: نجات گران پس از قریب به یک ساعت پیمایش مسیر به این طبیعت گردان دسترسی پیدا کرده و نسبت به انتقال و همراهی آنان به حاشیه جاده با ایجاد کارگاه های تخصصی نجات در مناطق صعب العبور آبی اقدام کردند.

,

 

,

نجات ۹ نفر در ارتفاعات آبگرم خلیل آباد

, نجات ۹ نفر در ارتفاعات آبگرم خلیل آباد,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر از دسترسی به ۳ خانواده گرفتار در ارتفاعات آبگرم خلیل آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: چند شب گذشته تیم کوهستان این جمعیت پس از دریافت خبر گمشدگی ۳ خانواده در ارتفاعات آبگرم خلیل آباد در ساعت 21:30  دقیقه، بلافاصله به محل حادثه حرکت کردند.

,

وی تصریح کرد: پس از تلاش خستگی ناپذیر ۴ ساعته تیم کوهستان و دسترسی به خانواده ها عملیات نجات را انجام داده و ۹ نفر را تا حاشیه جاده همراهی کردند.

,

رضاپور در پایان از هم‌وطنانی که قصد عزیمت به طبیعت و علی الخصوص مناطق کوهستانی را دارند درخواست کرد ضمن استفاده از تجهیزات انفرادی مناسب از قبیل کفش و پوشاک مناسب فصل، نسبت به پیمایش مسیر در روشنایی روز اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه