اخبار داغ

فرماندار ملکشاهی خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی 17 پروژه در شهرستان ملکشاهی در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 17 پروژه در شهرستان ملکشاهی در هفته دولت
فرماندار ملکشاهی از افتتاح و کلنگ زنی 17پروژه با اعتبار 22میلیارد و 539 میلیون تومان در شهرستان ملکشاهی به مناسبت هفته دولت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمد تاسمه"، فرماندار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در ملکشاهی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۷ پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی، بهداشتی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, "محمد تاسمه"، فرماندار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در ملکشاهی گفت: همزمان با هفته دولت , ایلام بیدار, ایلام بیدار, ۱۷, پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی، بهداشتی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.,

 

,

وی اظهار کرد: اعتبار این پروژه‌ها ۲۲ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان می باشد و با اجرای این طرح‌ها به‌طور مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر فراهم می‌شود.

,

 

,

تاسمه افزود: هم اکنون پروژه های مهم زیرساختی در بخش های مختلف راه، آّب، بهداشت وسلامت در دست اجرا است که نویدبخش توسعه فراگیر این شهرستان است.
 

, تاسمه افزود: هم اکنون پروژه های مهم زیرساختی در بخش های مختلف راه، آّب، بهداشت وسلامت در دست اجرا است که نویدبخش توسعه فراگیر این شهرستان است,
,

فرماندار ملکشاهی ادامه داد: پروژه ایجاد آب شیرین کن شهرستان نیز با اعتبار 70 میلیارد و با ظرفیت 2500 متر مکعب در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.
 

, فرماندار ملکشاهی ادامه داد: پروژه ایجاد آب شیرین کن شهرستان نیز با اعتبار 70 میلیارد و با ظرفیت 2500 متر مکعب در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید. ,
,

وی تصریح کرد: کلنگ‌زنی پمپاژ گنبد پیرمحمد، بهره‌برداری آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه ملکشاهی به بخش مرکزی گچی، گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی، افتتاح مدرسه ۹ کلاسه محله گلان، کلنگ‌زنی سالن ورزشی روستای مهر از مهمترین پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان است.

,

 

,

تاسمه در پایان گفت:  این طرح ها جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه