اخبار داغ

فرماندار رباط کریم: کاندیداها دروغ نگویند/ 45 پروژه عمرانی در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار رباط کریم: کاندیداها دروغ نگویند/ 45 پروژه عمرانی در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
فرماندار رباط کریم گفت:کاندیداهای انتخاباتی با دادن وعده های دروغ کام مردم راتلخ نکنند چرا که برخی وعده ها در توان مجلس و یا شورای شهر نیست و قدرت پاسخگویی به آن وعده ها وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز، سیدمهدی ساداتی فرماندار رباط کریم در نشست خبری با رسانه ها در نخستین روز از هفته دولت، اظهار کرد: کاندیداهای انتخاباتی با دادن وعده های دروغ کام مردم راتلخ نکنند چرا که برخی وعده ها در توان مجلس و یا شورای شهر نیست و قدرت پاسخگویی به آن وعده ها وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت : مردم در مورد کاندیداها مطالعه دقیق داشته تا بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم با تأکید بر اینکه شهرهای همجوار رباط کریم توجه ویژه ای شده است، خاطرنشان کرد: پرند و نصیرشهر در کنار شهر رباط کریم توانسته اند به خوبی پیشرفت کنند و پروژه های عمرانی مطلوبی را در خود جای دهند، این نشان از پیشرفت این شهرها دارد.

,

فرماندار رباط کریم یادآور شد: 45 پروژه عمرانی شهری و روستایی با اعتبار بالغ بر 112 میلیارد تومان در حال پیگیری است و این رقم در مقایسه با سال گذشته پیشرفت 60 درصدی داشته است.

,

ساداتی با اشاره به سفر استاندار تهران به شهرستان رباط کریم، ابراز کرد: به منظور بازدید و افتتاح چندین پروژه عمرانی در هفته دولت، استاندار تهران به شهرستان رباط کریم سفر خواهد کرد.

,

 این مقام عالی دولت در شهرستان رباط کریم افزود:  وجود آرامستان در پرند نیاز جدی امروز این شهر نوپا است و برای ایجاد و جانمایی آن در این شهر تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه