اخبار داغ

مدیرمسئول نشریه 9دی:

درخواست ما از وزارت اطلاعات، بررسی دوباره پرونده "حسن عباسی" است/ موضوع اعتبار مدرک و دوتابعیتی‌بودن رئیس‌جمهور را با آقای رئیسی مطرح کردم

درخواست ما از وزارت اطلاعات، بررسی دوباره پرونده "حسن عباسی" است/ موضوع اعتبار مدرک و دوتابعیتی‌بودن رئیس‌جمهور را با آقای رئیسی مطرح کردم
مدیرمسئول نشریه 9دی گفت: حسن عباسی از نیروهای انقلابی درس پس داده است و از ۲۰سال پیش فریادها و مطالبات خود را از مسئولین مطرح کرده است و ما ضمن تشکر و حمایت از نیروهای خدوم وزارت اطلاعات از قوه قضائیه درخواست داریم پرونده عباسی مجدد مورد بررسی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمید رسایی در گفت‌وگو با صبح قزوین، درباره ورود شرایط صنعت خودروسازی و تخلفات صورت گرفته اظهار کرد: از ورود سپاه در صنعت خوردوسازی اطلاع ندارم اما این توان در آن‌ها که در صنعت موشک سازی پیشرفت کرده‌اند، وجود دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: با اراده، جدیت و همت قوه قضائیه برخی مسئولین ایران خوردو و مسئولین در این راستا بازداشت شدند و چشم بستن و برخورد پنهانی با حضور آقای رئیسی کنار گذاشته شده است، البته ما نیز باید از رئیس قوه قضائیه توقع و مطالبه داشته باشیم. 

,

نماینده سابق مجلس ابراز کرد: مردم دارای فهم سیاسی هستند و مطالب مختلف را درک می‌کنند و این موضوع هم در تصمیمات آن‌ها تاثیرگذار است، باید از آقای رئیسی حمایت کرد و البته نباید مطالبه را نیز کنار گذاشت.

,

وی درباره دلیل دستگیری حسن عباسی گفت: حسن عباسی از نیروهای انقلابی درس پس داده است و از 20سال پیش فریادها و مطالبات خود را از مسئولین مطرح کرده است و ما ضمن تشکر و حمایت از نیروهای خدوم وزارت اطلاعات از قوه قضائیه درخواست داریم پرونده عباسی مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

,

مدیرمسئول نشریه 9دی با اشاره به فسادهای چند سال اخیر در شوراها و لزوم نظارت اذعان کرد: طبق قانون، مجلس وظیفه نظارت بر شوراها را به عهده دارد و باید به وظیفه خود به درستی عمل کند و در مواردی که به رای دادن نیاز است رای ممتنع نداشته باشد، چراکه این اقدام در سرنوشت شهرها و افراد تاثیرگذار است.  

,

وی ادامه داد: به دلیل جایگاه بالای نمایندگان در سرنوشت کشور انتخاب افراد شایسته و انقلابی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید افرادی را انتخاب کنیم که سالم بوده و دارای عملکرد مثبت باشد.

,

نباید تمام مشکلات امروز را برآمده از انقلاب بدانیم

, نباید تمام مشکلات امروز را برآمده از انقلاب بدانیم,

رسایی با اشاره به فساد سیستماتیک در ادارات بیان کرد: براساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب فساد سیستماتیک نیست؛ همینکه شاهد این هستیم که در یک نظام برخورد با مدیران اتفاق می‌افتد به این معنا است که افراد سالم نیز در سیستم وجود دارد.

,

وی ادامه داد: اکنون در چهل سال دوم انقلاب و در مرحله ثمر بردن از آن قرار داریم، اما باید توجه داشت که برخی مشکلات امروز برآمده از انتخاب چهار ساله خود مردم است و نباید آن را نتیجه انقلاب بدانیم.

,

این کارشناس مسائل سیاسی درباره افشاگری درباره صحیح نبودن مدرک تحصیلی رئیس جمهور اظهار کرد: من این موضوع را با آقای رئیسی مطرح کردم و گفتم که این موضوع برای مردم سوال است.   

,

وی افزود: بررسی پایان نامه دکترای آقای روحانی و معتبرنبودن آن در شش شماره متوالی 9دی مطرح شد و در نتیجه از ما شکایت شد و من در دادگاه بطور مستند از خود دفاع کردم و اعضای هیئت منصفه که دو نفر از آن‌ها از طرفداران روحانی هستند به اتفاق به صحیح بودن صحبت‌های من رای دادند و در تجدیدنظر نیز تبرئه شدیم.

,

نماینده سابق مجلس ابراز کرد: باتوجه به تبرئه شدن من موضوع اعتبار مدرک رئیس جمهور همچنان مطرح است؛ همچنین دوتابعیتی بودن ایشان نیز از سوالات جدی است که باید پاسخ داده شود.

,

وی در پایان گفت: باید به انقلابی‌ها برگردیم و به آن‌ها اعتماد کنیم، چراکه این افراد مردم را درک می‌کنند و برای آن‌ها تلاش می‌کنند درواقع با نوع انتخاب بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه