اخبار داغ

رئیس اتحادیه قصابان قزوین اعلام کرد

افزایش مجدد قیمت گوشت قرمز/ صادرات دام سنگین علت گرانی گوشت است

افزایش مجدد قیمت گوشت قرمز/ صادرات دام سنگین علت گرانی گوشت است
رئیس اتحادیه قصابان قزوین گفت:از یک هفته قبل از آغاز عید قربان با افزایش قیمت دام سبک و از فردای آن روز هم افزایش دام سنگین روبرو بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا دایی‌دایی در گفت‌وگو با  شاخص، در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز اظهار کرد: از یک هفته قبل از آغاز عید قربان با افزایش قیمت دام سبک و از فردای آن روز هم افزایش دام سنگین روبرو بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

رئیس اتحادیه قصابان قزوین افزود: براساس اطلاعاتی که به ما رسیده علت گرانی گوشت صدور مجوز صادرات برای دام سنگین و تقارن عید قربان و پیش رو داشتن ماه محرم برای دام سبک است.

,

وی با اشاره به افزایش ۶ درصد قیمت گوشت گفت: قیمت گوشت تنها چند درصد افزایش داشته که خیلی محسوس نیست و تاثیری در میزان تقاضای مردم نداشته است.

,

دایی دایی با اشاره به قیمت گوشت قبل از گرانی گفت: در گذشته قیمت گوشت مخلوط گوسفندی ۷۵ هزار تومان بود که اکنون به ۸۰ هزار تومان رسیده و قیمت گوشت مخلوط گوسفندی هم از ۹۸ هزار تومان به ۱۰۲ هزار تومان افزایش داشته است.

,

رئیس اتحادیه قصابان قزوین با بیان اینکه قیمت گوشت تفکیک شده به صورت توافقی با مشتری تعیین می‌شود گفت: قیمت یک شقه گوسفندی ۱۰۲ هزار تومان و گوساله‌ای ۸۰ هزار تومان است اما بنابر سفارش مشتری در تفکیک گوشت، این قیمت افزایش می‌یابد.

,

وی بیان کرد: قیمت سردست و ران گوسفندی ۱۲۵ تا ۱۳۰ هزار و گوساله‌ای ۸۵ تا ۹۰ هرار تومان است.

,

رئیس اتحادیه قصابان قزوین در پایان گفت: با توجه به تقاضای مردم در ماه محرم صادارت دام سنگین بر روی قیمت گوشت تأثیرگذار خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه