اخبار داغ

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

هیچ دانش‌آموزی بدون کتاب درسی به مدرسه نخواهد رفت/ آغاز توزیع کتب دانش‌‌آموزان فنی از 20 شهریور

هیچ دانش‌آموزی بدون کتاب درسی به مدرسه نخواهد رفت/ آغاز توزیع کتب دانش‌‌آموزان فنی از 20 شهریور
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به جز پایه اول ابتدایی هیچ مشکلی در توزیع کتب درسی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حسنلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز توزیع کتاب های درسی دوره ابتدایی به غیر از پایه اول به مناطق  14گانه آموزش و پرورش اظهار کرد: تا به امروز 50 درصد توزیع کتاب های درسی دوره ابتدایی انجام شده است و کتب درسی در انبار های آموزش و پرورش مناطق موجود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به توزیع کتب درسی متوسطه دوره دوم افزود: بعد از اتمام توزیع کتب درسی ابتدایی توزیع کتب درسی دوره دوم متوسطه توسط آموزش و پرورش آغاز می شود.

,

معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه آخرین مرحله توزیع کتب درسی شامل توزیع کتب درسی رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش است ابراز کرد: بعد از 20 شهریور توزیع کتب درسی رشته های فنی  حرفه ای  کار و دانش آغاز می شود.

,

وی با اشاره به سامانه کتب درسی بیان کرد: مدیران مدارس دوره ابتدایی در این سامانه اقدام به ثبت سفارش دانش آموزان کرده‌اند و از این طریق مدیران مدارس کتب درسی خود را دریافت و در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.

,

حسنلو با اشار به تلاش های کارشناسان توزیع کتاب درسی در استان بیان کرد: سعی داریم هیچ دانش آموزی در اول مهر ماه بدون کتاب درسی در مدرسه حضور نداشته باشد و تمامی دانش آموزان کتب درسی خود را در اول مهر دریافت کرده باشند.

,

وی با اشاره به رویه سال های گذشته و توزیع کتب درسی متوسطه دوره دوم در کتاب فروشی های سطح شهر خاطرنشان کرد: بر اساس تصیمات اخذ شده در وزارت آموزش و پروش توزیع کتب درسی دوره دوم متوسطه توسط ستاد های استانی در مدارس توزیع می شود.

,

معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به افزایش سطح فعالیت کارشناسان توزیع کتب درسی، به دلیل وظایف محوله جدید از طرف وزارت آموزش و پرورش ابراز کرد: کارشناسان آموزش و پرورش سعی در ارائه خدمات بهتر و توزیع به موقع کتب درسی به دانش آموزان دارد.

,

وی با اشاره به نبود هیچ گونه مشکلی در توزیع کتب درسی ادامه داد: در توزیع کتب درسی اول ابتدایی به دلیل ثبت نام اینترنتی کتب و خطا های انسانی و سیستمی، توزیع کتاب درسی اول ابتدایی کمی با مشکل مواجه شده است که سعی در رفع مشکل به وجود امده داریم تا اول مهر ماه هیچ دانش آموزی دچارمشکل نباشد.

,

حسنلو با بیان اینکه توزیع کتب درسی دوره اول متوسطه توسط کتاب فروشی امیدی در استان صورت می گیرد ابراز کرد: آموزش و پرورش هیچ گونه دخالت مستقیمی در توزیع کتب درسی متوسطه دوره اول ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه