اخبار داغ

اولین نمایشگاه جوان ایرانی در چهل سرای مصلی امام خمینی(ره) افتتاح شد؛

رییس بسیج اصناف کشور: نمایشگاه جوان ایرانی نشان داد که ما در سال رونق تولید جدای از شعارزدگی به کار عملی هم دست یافتیم

رییس بسیج اصناف کشور: نمایشگاه جوان ایرانی نشان داد که ما در سال رونق تولید جدای از شعارزدگی به کار عملی هم دست یافتیم
حسن پور گفت:با عنایت الهی اولین نمایشگاه جوان ایرانی در کشور به میزبانی مصلی تهران افتتاح شد که در برگزاری آن نمی توان کمک واحدهای صنفی را نادیده گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن پور، رییس بسیج اصناف کشور در آیین افتتاح نمایشگاه جوان ایرانی و تکریم روز بسیج اصناف که صبح امروز در محل چهل سرای مصلی تهران برگزار شد؛ با اشاره به اقدامات سازنده بسیج اصناف در کمک رسانی و حمایت از مردم سیل زده گفت: به همت اتاق اصناف در چند استان محدود صدمین منزل مسکونی تعمیر بازسازی شد که ۳۰۰ میلیون تومان هزینه مصالح و ۶۰۰ میلیون هزینه نیروی انسانی آن با کمک گروه های جهادی تقلیل یافت؛ به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع برای تکریم روز بسیج اصناف در سراسر کشور افزود: امروز دومین برنامه کشوری روز تکریم بسیج اصناف برگزار می شود  که در آن از حضور مهمانان نخبه دعوت شده که در بین این افراد  مدیران و روسای اتاق اصناف کشور حضور دارند.
,
 
,
حسن پور با اشاره به افتتاح نمایشگاه بزرگ جوان ایرانی تصریح کرد: با عنایت الهی اولین نمایشگاه جوان ایرانی در کشور  به میزبانی مصلی تهران افتتاح شد که در برگزاری آن نمی توان کمک واحدهای صنفی را نادیده گرفت و این نمایشگاه نشان دادکه ما در سال رونق تولید جدای از شعارزدگی و به کار عملی هم دست یافتیم؛امروز در سه بخش باید شعار ایرانی و اسلامی محقق شود که  برهمین اساس نمایشگاه جوان ایرانی در بخش های اسباب بازی و لوازم التحریر و پوشاک ایرانی کلید خورد.
,
 
,
وی در پایان با اشاره به لزوم کار تخصصی در بسیج اصناف عنوان کرد: بسیج اصناف باید به سمت تخصصی شدن برود.بر همین یکی از فواید کارگروه های بسیج اصناف تحقق این شعار است تا عملا رونق تولید را به منسه ظهور برسانیم..
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه