اخبار داغ

چند قول نوبخت به آموزش‌وپرورش/پرداخت ماهانه حق‌التدریس‌ها از مهر

چند قول نوبخت به آموزش‌وپرورش/پرداخت ماهانه حق‌التدریس‌ها از مهر
رئیس سازمان برنامه و بودجه در دیدار با سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش چند قول داد از جمله پرداخت ماهانه حق‌التدریس‌ها و حقوق معلمان خرید خدمات از اول مهر و پرداخت حق‌التدریس شاغلین مربوط به سال ۹۷.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز در نشست مشترک سید جواد حسینی با محمد باقر نوبخت که در سازمان برنامه ‌و بودجه برگزار شد بر همکاری و مساعدت سازمان برنامه ‌و بودجه در خصوص اعتبارات آموزش‌ و پرورش توافق شد و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور تأکید کرد: با وجود همه مشکلات بودجه‌ای که به دلیل کارشکنی‌های دشمن و اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشور به وجود آمده است اما یکی از دستگاه‌هایی که بودجه آن کاهش نیافته است، وزارت آموزش ‌و پرورش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر همین اساس طرفین توافق کردند، بند «ک» از تبصره 12 قانون بودجه اجرایی شود و بر اساس آن مجموعه حقوق، حق‌التدریس و حق‌الزحمه نیروهای خرید خدمات به‌صورت ماهانه از اول مهر پرداخت شود.
,
 
,
صدور مجوز استخدام 12 هزار نفر
,
همچنین صدور مجوز استخدام 12 هزار نفر نیرو در قالب ماده 28 برای کل کشور صورت گیرد و به‌طور جداگانه 2هزار نفر نیرو به‌طور اختصاصی در استان سیستان و بلوچستان استخدام شوند.
,
 
,
تخصیص دو هزار میلیارد تومان از اول مهرماه برای اجرای رتبه ‌بندی معلمان، اختصاص دو هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و بهسازی مدارس و تخصیص 100 درصد اعتبارات نوسازی مورد تاکید و تائید قرار گرفت.
,
 
,
پرداخت حق‌التدریس شاغلان، معلمان مدارس خارج از کشور و...
,
همچنین رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه، قول مساعد برای پرداخت حق‌التدریس شاغلین 97، اضافه‌کار کارکنان اداری، مدارس خارج از کشور، مناطق کمتر برخوردار و طرح جامع پوشش تحصیلی مناطق محروم را داد.
,
 
,
شایان‌ذکر است از بودجه دو هزار و 500 میلیارد تومانی نوسازی و بهسازی مدارس تاکنون 1200 میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه ‌و بودجه پرداخت ‌شده است.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه