اخبار داغ

دین محمدی:

ماشین سازی می توانست چند گلِ دیگر هم بزند

ماشین سازی می توانست چند گلِ دیگر هم بزند
دین محمدی گفت: استقلال شانس آورد که بیشتر از یک گل نخورد. ماشین سازی در دقیقه یک فرصت گلزنی داشت و علاوه بر آن موقعیت تک به تک نیز داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس دین محمدی پیشکسوت تبریزی فوتبال در گفتگو با تبریز بیدار ،در خصوص بازی ماشین سازی و استقلال تهران گفت: بازیکنان استقلال یا شرایط آمادگی بدنی لازم را نداشتند یا مسابقه را آسان تلقی کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

وی ادامه داد:  همه تیم ها مقابل استقلال انگیزه زیادی دارند. استقلال به ماشین سازی شانس های زیادی داد و  برخلاف ادعای استراماچونی،  حق آبی های پایتخت برد نبود.

,

بازیکن سابق استقلال تصریح کرد: استقلال خیلی هم شانس آورد که بیشتر از یک گل نخوردند. ماشین سازی در دقیقه یک فرصت گلزنی داشت و علاوه بر آن  موقعیت تک به تک نیز داشتند.

,

وی با تاکید بر اینکه خط دفاعی استقلال خیلی ضعیف بازی کار کرد، افزود: استقلالی ها حریف را به شدت دست کم گرفته بودند و تصور می کردند می توانند براحتی ماشین سازی را ببرند ولی شوک خیلی بزرگی برای استقلال بود.

,

دین محمدی در خصوص جوسازی سرمربی استقلال نسبت به عدم وجود مترجم و تاثیر آن در بازی گفت: نبود مترجم شاید تاثیر گذار باشد ولی مربی با زبان فوتبال حرف می زند. فکر نمی کنم که تاثیری داشته باشد. با این تاکتیک بازی استقلال اگر مترجم هم داشت باز هم می باخت.

,

این کارشناس فوتبال در مورد عملکرد تیم رسول خطیبی بیان داشت: فکر نمی کردم ماشین سازی اینقدر منسجم فوتبال بازی کند. طبیعی است که روبروی استقلال انگیزه خیلی بالایی داشتند ولی روی هم رفته خوب کار کردند و خوب استقلال را تحت فشار گذاشتند.

,

دین محمدی در مورد سایر تیم های لیگ برتر گفت: تیم های سپاهان، تراکتور، پرسپولیس حتی فولاد و پدیده گردن کلفت هستند و شرایط در ادامه لیگ سخت تر می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه