اخبار داغ

استاد حوزه علمیه قم:

بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی راه‌های موفقیت و بقای نظام را ترسیم کرده است

بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی راه‌های موفقیت و بقای نظام را ترسیم کرده است
استاد حوزه علمیه قم بابیان این‌که بقای نظام درگرو عمل به فرامین ولی‌فقیه است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به‌خوبی راه‌های موفقیت و بقای نظام را ترسیم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت‌الله محمدحسین احمدی فقیه یزدی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید حوزه علمیه قم که با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب در خبرگزاری رسا برگزار شد، اظهار داشت: همان‌طوری که رهبر کبیر انقلاب فرمودند انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود که موجب شد مردم ایران آزادانه و با میل خود جمهوری اسلامی ایران را انتخاب بکنند.

 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون در چهلمین سالگرد خود باید با تأسی از اهل بیت و فرامین اسلامی الگویی نمونه برای همه کشورهای دنیا شود.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم بابیان این‌که مهم‌ترین موضوع کشور بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب با جامعیت تمام به‌خوبی وضعیت کشور را تشریح کرده و علاوه بر این راه‌های موفقیت و بقای نظام را به‌خوبی ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: عمل به فرامین رهبری و به‌خصوص مواردی که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است ضروری است و باید همه این موارد عملیاتی شود.

احمدی فقیه یزدی وضعیت کنونی کشور را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: باید به این هم باور داشته باشیم که تحریم‌های دشمن هیچ‌گونه اثری ندارد و باید خودمان با اتکای به درون مشکلاتمان را حل کنیم.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را مهم و ماندگار توصیف کرد و گفت: در این بیانیه دو مقوله اقتصاد و فرهنگ مورد تأکید ویژه بوده و درواقع برای رسیدن به موفقیت باید در هر دو عرصه گام‌های عملی را برداریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه