اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

برخورد با مفسدان نص صریح قرآن است / آبادانی و پیشرفت کشور در 40 سال گذشته بی نظیر بوده است

برخورد با مفسدان نص صریح قرآن است / آبادانی و پیشرفت کشور در 40 سال گذشته بی نظیر بوده است
عضو خبرگان رهبری بابیان این نباید اجازه داد عده‌ای به بیت‌المال دست‌اندازی کنند، گفت: برخورد با مفسدان نص صریح قرآن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت‌الله سید هاشم بطحایی نماینده مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید حوزه علمیه قم که با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب در خبرگزاری رسا، برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد حکومت اسلامی یک آرزویی بود که تمامی پیامبران و اولیای خدا داشتند که متأسفانه محقق نشد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران یک پدیده‌ای است که در تاریخ بشریت همانند آن به وجود نیامده است و باید قدردان این انقلاب باشیم.

بطحایی به تلاش‌های پیامبران برای ایجاد حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: انبیای الهی از نوح، موسی و سایر پیامبران نتوانستند حکومت اسلامی را برپا کنند و حتی امامان نیز در این زمینه نتوانستند موفق شوند به‌طوری‌که امام علی (ع) به علت عدم همراهی امت آرزوی مرگ کردند.

وی وظیفه‌ای مسئولان در این انقلاب را مهم برشمرد و افزود: این روزها شاهد هستیم افرادی که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ تحمیلی حضور داشتند امروز در مقام مسئول به وظایف خود عمل نمی‌کنند که باید با این افراد برخورد شود.

 بطحایی شرایط کنونی کشور را حساس عنوان کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در 40 سال گذشته همواره تحریم بوده و این تحریم‌ها چیز تازه‌ای نیست اما باید راه مقابله با این‌گونه کینه‌توزی‌های ظالمانه را بدانیم و اجازه ندهیم دشمن از این مسیر به کشور ضربه بزند.

وی بر ضرورت داشتن تقوا و انصاف در جامعه تأکید کرد و گفت: ایران امروز در بالاترین آبادانی قرار دارد و این در تاریخ ایران بی‌نظیر است، پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های نظامی، بهداشتی و عمرانی مثال‌زدنی است و تاریخ ایران این‌گونه پیشرفت‌ها را پیش‌ازاین به چشم خود ندیده است.

عضو خبرگان رهبری برخورد با مفسدان را نص صریح قرآن برشمرد و تأکید کرد: قوه قضائیه در مقطع کنونی باید به‌خوبی عمل کند و دست دزدان را از بیت‌المال قطع کند چراکه این دستور صریح قرآن است که مفسدان را مجازات کرد و آن‌ها را به سزای عمل خودشان رساند.

وی ادامه داد: اقدامات آیت‌الله رئیسی در ماه‌های اخیر امیدوارکننده بود و باید به همین روش خودش ادامه دهد تا راه امیدی برای هیچ مفسدی نماند.

بطحایی حرکت در مسیر انقلاب و رهبری را خواستار شد و ابراز داشت: باید همه دلسوزان نظام در مسیر حق و انقلاب بردارند و اجازه ندهند خون شهدا در این مسیر پایمال شود.


انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه