اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین:

ذخایر دارویی داروخانه ما مناسب است/ مشکلی در تامین داروهای بیماران خاص وجود ندارد

ذخایر دارویی داروخانه ما مناسب است/ مشکلی در تامین داروهای بیماران خاص وجود ندارد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: خوشبختانه تاکنون با مشکلی در زمینه تامین دارو مواجه نبودیم و درصورتی که مشکلی ایجاد شود با همکاری ومشورت پزشکان داروهای دیگر را جایگزین خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن آصفی در گفت‌وگو با  شاخص، در خصوص تامین دارو در داروخانه مرکز هلال احمر اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون با مشکلی در زمینه تامین دارو مواجه نبودیم و درصورتی که مشکلی ایجاد شود با همکاری ومشورت پزشکان داروهای دیگر را جایگزین خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شاخص,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین افزود: باتوجه به اینکه ممکن است برخی داروها با یک اسم تجاری موجود نباشد یک داروی مشابه آن با نام تجاری دیگری جایگزین خواهیم کرد.

,

وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود گاهی برخی داروها سهمیه‌بندی شود اما خوشبختانه تاکنون هیچ کمبود دارویی نداشتیم.

,

آصفی خاطرنشان کرد: تنها بیمارانی که پزشک متخصص آنان بر روی یک برند تجاری خاص تاکید دارند ممکن است برای تامین دارو با مشکل مواجه شوند لذا ما  در این زمینه با تمامی داروخانه‌های سراسرکشور وهمچنین با بسیاری از شرکت‌های پخش دارو و برخی از داروخانه‌های سطح شهر و کشور این تعامل را داریم تا بتوانیم نیاز بیماران را برطرف سازیم.

,

نسخه‌های بیماران در داروخانه هلال احمر تایید می‌شود

, نسخه‌های بیماران در داروخانه هلال احمر تایید می‌شود,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین اضافه کرد: اگر دارویی در مرکز داروخانه هلال احمر موجود نباشد با درخواست نیاز از داروخانه‌های هلال احمر کشور و داروخانه‌های دیگری که با آن‌ها در تعامل هستیم سعی می‌کنیم از طریق تبادل دارو نیاز بیمار را تامین کنیم.

,

وی ابراز کرد: باتوجه به اینکه ذخیره دارویی هلال احمر در داروخانه بسیار خوب است لذا داروخانه‌های دیگر نیز در صورت نیاز با ما تعامل دارویی دارند.

,

آصفی با بیان اینکه عمده مراجعین ما بیماران خاص و جانبازان هستند، گفت: با توجه به قیمت بالای برخی داروها، بیماران مجبور بودند برای تاییدیه نسخه به مرکز تامین اجتماعی مراجعه کنند که خوشبختانه در این خصوص با تامین اجتماعی رایزنی کردیم که یک نماینده بیمه در داروخانه هلال احمر مستقر کنند تا تایید نسخه توسط کارشناس بیمه درهمان داروخانه انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه