اخبار داغ

ناتوانی مجمع نمایندگان کرمانشاه ادامه دارد؛

انتقال «نفت و گاز غرب»؛ سیلی دیگری به صورت سرخ کرمانشاه

انتقال «نفت و گاز غرب»؛ سیلی دیگری به صورت سرخ کرمانشاه
بخش‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در سایه سکوت و ناتوانی مجمع نمایندگان کرمانشاه از امروز به ایلام منتقل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  همه‌چیز از تغییر چارت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب شروع شد؛ اردیبهشت ماه امسال این شرکت با این کار عملا مجموعه های مدیریت عملیات و ایمنی بهداشت و محیط زیست (HSE) را از واحد کد سازمانی ۳۰۴ کرمانشاه به کد سازمانی ۳۶۰ ایلام تبدیل و با این اقدام ۲۱ سمت مدیریت عملیات و ۹ سمت ایمنی و بهداشت و محیط زیست رسمی و حدود ۷۰ نفر از نیروهای مدت موقت و پیمانکاری (شخص ثالث) را به ایلام واگذار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

این واگذاری به دلایل صرفأ غیر فنی و بدون هیچگونه توجیه کارشناسی و علمی و یا اقتصادی و تنها به واسطه فشار نمایندگان استان ایلام به عنوان یکی از مراکز بهره‌برداری از چند مخزن نفتی و گازی این شرکت صورت گرفت و باز هم ناتوانی مجمع نمایندگان استان در حمایت از کرمانشاهی‌ها را نشان داد.

,

موضع‌گیری پرسنل این شرکت برای عدم واگذاری این بخش‌ها به استان همسایه که وضعیت شغلی آنها را با چالش روبرو می‌کرد هم راه به جایی نبرد و وعده‌های وعید نماینده‌های مجلس برای عدم انتقال این شرکت هم فقط در حد حرف ماند.

,

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که در موضوعات خصوصی‌سازی‌های پرحاشیه کرمانشاه هم کارنامه و عملکرد مناسبی نداشته‌اند در قبال این انتقال روزه سکوت گرفته‌اند و ترجیح داده‌اند سکوت کنند.

,

با توجه به منافعی که این شرکت برای استان داشت و با وجود اینکه کل خریدهای شرکت و گردش‌های مالی آن در استان انجام می‌شد و با جابه جایی این شرکت خسارت‌های مالی فراوانی به کرمانشاه وارد می‌شود، واقعا جای سوال است که چرا نمایندگان استان کرمانشاه برای ماندن این شرکت و واحدهای آن در استان هیچ تلاشی نکردند؟!

,

بهتر است مجمع نمایندگان استان شفاف‌سازی کنند که آیا معاملاتی پشت پرده این انتقال بوده که حتی کوچکترین صدای مخالفتی از مجمع نمایندگان برای این انتقال شنیده نشد و بالاتفاق سکوت کرده‌اند؟!

,

مردم به عینه می‌بینند که ناتوانی نمایندگان استان کرمانشاه در نگهداری و حفاظت از سرمایه‌های استان چگونه سرمایه‌های مالی  ونیروی انسانی را به تاراج می‌دهد و قطعا در انتخابات پیش‌رو در انتخاب‌های فعلی خود تشکیک کرده و تجدیدنظر خواهند کرد.

,

گفتنی است، شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با مرکزیت اساسنامه ای شهر کرمانشاه و با هدف بهره برداری از مخازن نفت و گاز در محدوده غرب کشور در سال ۱۳۷۷ تأسیس شد.

,

این شرکت فعالیتش را در مناطق نفتی و گازی استانهای کرمانشاه، ایلام، قم، لرستان و شمال خوزستان به عنوان مخازن فعال شروع کرد و در برنامه های آتی این شرکت توسعه میادین و مخازن شناسایی شده در استانهای زنجان، کردستان، آذربایجان و سایر مخازن استان کرمانشاه دیده شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه