اخبار داغ

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛

نخستین کارخانه نوآوری غرب کشور در اراک افتتاح شد

نخستین کارخانه نوآوری غرب کشور در اراک افتتاح شد
نخستین کارخانه نوآوری غرب کشور با حضور ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در ماشین‌سازی اراک به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ نخستین کارخانه نوآوری غرب کشور عصر امروز با حضور ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان در ماشین‌سازی اراک به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کارخانه نوآوری ضمن در اختیار قرار دادن فضای اشتراک کاری، امکان تعامل و همفکری مجموعه کارآفرینی را فراهم آورده و پاسخگوی تمامی نیازهای حوزه کسب‌وکار اعم از مشاوره بازار، مربی‌گری، مشاوره محصول، ارزیابی، جذب سرمایه‌گذار، تبلیغات و غیره خواهد بود.

,

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در این آیین با اشاره به اینکه شرکت ماشین‌سازی اراک قدم‌های خوبی را در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان برداشته است، گفت: ماشین‌سازی اراک امروز در یک مقطعی است که در حال گذر از سیستم سنتی خود است و به سمت دانش بنیان پیش می‌رود.

,

وی افزود: استارت آپ های زیادی از دل این فناوری های نوین در حال شکل گرفتن است که می تواند در کمک کردن بخشی از اقتصاد ماشین سازی موثر باشد.

,

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ایجاد کارگاه نوآوری در ماشین سازی را یک اقدامی نو و قابل قبول خواند و گفت: این مجموعه تعاملاتی که با پارک علم و فناوری دارد می تواند در پیشبرد اهدافی اقتصادی استان راهگشا باشد.

,

وی با اشاره به اینکه در کشور بیش از ۴۴۰۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد بیان داشت: اتفاقات اینگونه در ایجاد فرهنگ نوآوری و اقتصاد دانش بنیان بسیار موثر است و مجموعه های بزرگی همچون ماشین سازی برای توسعه کار خود باید به سمت جوانان با استعداد و خلاق کشور بیایند و از طرح های آنها حمایت کنند.

,

ستاری در این خصوص تصریح کرد: اینکه به این نتیجه می رسند با محصولات قبلی دیگر نمی توانند موفقیت آمیز باشند و ارزش افزوده بالایی را داشته باشند و به دنبال محصولات با ارزش افزوده بالاتر بروند این خود موفقیت بزرگی برای اقتصاد کشور است که باید مستمر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه