اخبار داغ

کارشناس مسائل بین الملل:

تحقق بندهای گام دوم انقلاب نیاز به روشنگری همگان دارد/ قوای سه گانه شرایط برای حضور جوانان را فراهم کنند

تحقق بندهای گام دوم انقلاب نیاز به روشنگری همگان دارد/ قوای سه گانه شرایط برای حضور جوانان را فراهم کنند
کارشناس مسائل بین الملل گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در بند های مختلف تبیین شده است که دارای جامعیت اساسی در جامعه انقلابی امروز است و تحقق این بندها نیاز به روشنگری اساسی برای همگان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس حاجی نجار کارشناس مسائل بین الملل و استاد دانشگاه امام حسین (ع) در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ به بیان بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب و وظایف و مسئولیت اقشار مختلف مردم و مسئولین در راستای تحقق این بیانیه پرداخت و گفت: این بیانیه در هفت بند تبیین شده است که دارای جامعیت اساسی در جامعه انقلابی امروز است و تحقق این بندها نیاز به روشنگری اساسی برای همگان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به بند اول این بیانیه و جامعیت این بند با دغدغه های مختلف فضای کشور اضافه کرد:در گام اول این بیانیه به بسیاری از مشکلات، بی تدبیری ها و سوتدبیرها و خطاهای جامعه پرداخته و ظرفیت های بالقوه مقابله با این مشکلات را تشریح کرده است.

,

کارشناس مسائل بین الملل با تبیین بندهای دیگر این بیانیه اضافه کرد:  این بیانیه با نگاه ویژه به وجود مشکلات در سطح جامعه ولی تزریق امید به جامعه برای خنثی سازی فتنه های خاموش دشمن پرداخته است.

,

وی با اشاره به بر ملا کردن ماهیت دشمنان نظام در این بیانیه گفت :هیچ گاه در طول تاریخ ماهیت خبیثانه آمریکا برای ملت ایران آشکار نشده بود.

,

حاجی نجار در ادامه با تاکید به ایجاد انگیزه و امید آفرینی در جامعه افزود:ادامه راه انقلاب نسبت به گذشته هموار تر شده است و مقاومت در مقابل مواضع قدرت های استبدادی و اندیشه ی مقاومت متکی بر شرف،هویت و انسانیت هر ملت از محور های بیانیه گام دوم انقلاب است.

,

وی با اشاره به اصول اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اضافه کرد: اولین و اصلی ترین مطالبه ما جهت تحقق بیانیه دوم انقلاب بحث دولت طراز اسلامی است و این فقط مربوط به قوه مجریه نیست و در این دولت همه باید در راستای محور ها و اصول بیانیه قدم برداریم.

,

کارشناس مسائل بین الملل با توجه به لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در جامعه در بندهای دیگر بیانیه دوم انقلاب گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در جامعه برای پیشرفت و حل مشکلات کشور می تواند موتور محرک تحولات کشور در حوزه های مختلف باشد .

,

وی در ادامه با تاکید بر وظیفه سنگین قوای سه گانه در استفاده از این ظرفیت ها بیان کرد:مسئولین قوای سه گانه شرایطی باید فراهم کنند تا از ظرفیت های بی بدیل نخبگان مومن و انفلابی جوان کشور استفاده شود.

,

استاد دانشگاه امام حسین (ع) با تشریح گام دیگر این بیانیه در خصوص لزوم پایبندی به شعارهای انقلابی خاطر نشان کرد:شعارهای انقلاب اسلامی از ابتدا تا انتها خواهند بود و این شعارهای انقلابی کهنه شدنی نیستند و تا ظهور امام عصر (عج) خواهند بود و مرگ بر استبداد تا قیامت شعار ما خواهد بود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه