اخبار داغ

غفوری: قصه‌های «پایتخت6» قابل پیش بینی نیست/ آغاز ماجرا از شیرگاه

غفوری: قصه‌های «پایتخت6» قابل پیش بینی نیست/ آغاز ماجرا از شیرگاه
تهیه کننده سریال «پایتخت6» گفت: در این سال‌ها متن‌های پایتخت طوری بوده که زیاد قابل پیش بینی نیست و هنوز نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی در سریال بیافتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «الهام غفوری» تهیه کننده سریال «پایتخت۶» به کارگردانی سیروس مقدم در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نگارش این سریال توسط محسن تنابنده گفت: آقای تنابنده مدتی است که کار نگارش متن‌های این سریال را آغاز کرده است و همانطور که قبل‌تر گفته بودم این سریال آذرماه وارد مرحله تولید می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها لوکیشن «پایتخت۶» ایران است، بیان داشت: فعلا در قصه‌هایی که نوشته شده است، لوکیشن اصلی ایران و منطقه شیرگاه مازندران است. اما خب در این سال‌ها متن‌های پایتخت طوری بوده که زیاد قابل پیش بینی نیست و هنوز نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی در کلیت سریال بیفتد. هر زمان آقای تنابنده قصه را کامل کرد می‌توانم درباره کلیت داستان صحبت کنم. 
,
 
,
تهیه کننده سریال «پایتخت» درباره حضور بازیگران جدید در این سریال نیز گفت: همه بازیگران اصلی که در فصل‌های قبلی بازی می‌کردند، در فصل ۶ نیز حضور  دارند. اما امکان اینکه بازیگرهای جدیدی نیز به قصه وارد شوند نیز هست، اما تا به اینجای داستان که به نگارش درآمده است، بازیگر جدیدی نداشتیم.
,
 
,
به گزارش فارس، علیرضا خمسه که نقش بابا پنجعلی را ایفا می‌کرد در فصل جدید سریال «پایتخت» حضور ندارد و مهران احمدی بازیگر نقش بهبود با اینکه در دو فصل قبلی حضور نداشته اما در این فصل ایفای نقش خواهد کرد. 
,
 
,
محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی اصل و ... در این سریال بازی می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه