اخبار داغ

در آستانه انتخابات مجلس؛

فرمانداری تبریز به ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان تبدیل می‌شود؟

فرمانداری تبریز به ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان تبدیل می‌شود؟
اخبار رسیده از برخی تحرکات در فرمانداری تبریز بی‌طرفی در برگزاری انتخابات را زیر سوال می‌برد. به طوریکه تازه‌ترین تصمیمات در این مجموعه از اضافه شدن دو فرد سیاسی حکایت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج؛ بی‌طرفی مسئولان اجرایی در انتخابات، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ی کاندیداها، مسئولان و از همه مهمتر مردم شرکت کننده است. موضوعی که در سال‌ها و انتخابات مختلف پر رنگ و یا کمرنگ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

انتخابات پیش روی مجلس دومین انتخاباتی است که دولت تدبیر و امید تجربه برگزاری آن را خواهد داشت. در انتخابات گذشته، ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی بنا به اذعان بسیاری از ناظران نتوانست نمره قابل قبولی را کسب کند.

,

این کارنامه در حالی از سوی مسئولین سابق انتخابات کسب شد که مسئولین فعلی از لزوم سلامت و بی طرفی مجریان سخن می‍‌گویند.

,

راستگو معاون سیاسی،امنیتی استانداری از اولین کسانی بود که بر بی‌طرفی مسئولان اجرایی تاکید داشته و سلامت در برگزاری انتخابات را اصلی‌ترین دغدغه مجریان اعلام کرده است.

,

پورمحمدی استاندار آذربایجان ‌شرقی نیز از جمله‌ی مسئولینی بود که به بی طرفی ستاد انتخابات تاکید کرده است.

,

اخبار رسیده از برخی تحرکات در فرمانداری تبریز خلاف اینگونه اظهارات را نشان می‌دهد. به طوریکه تازه‌ترین تصمیمات در این مجموعه از اضافه شدن دو فرد سیاسی حکایت می‌کنند.

,

افراد مورد نظر از وابستگان به جریان اصلاح‌طلب و یکی از چهره‌های سیاسی هستند.

,

"خاطره کلیبری" کارمند آموزش و پرورش و عضو جدید هیئت رئیسه شورای اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی و "میکائیل نظری"، رئیس سابق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، افرادی هستند که از سوی فرمانداری تبریز برای آنها درخواست مامور به خدمت صادر شده و در صورت تحقق این امر، قرار است تا پایان سال در مجموعه فرمانداری فعالیت کنند.

,

این درحالی است که طبق اخبار رسیده، قرارداد میکائیل نظری با شهرداری تبریز از نوع " کارمعین" بوده و طبق قانون، افراد با قراردادهای کارمعین نباید به دستگاه‌های دیگر مامور شوند.

,

ضمن آنکه محافل سیاسی، "خاطره کلیبری" را از منسوبین جریان اصلاح طلب و "میکائیل نظری" را از مرتبطین چهره‌های شاخصی همچون "رحیم شهرتی‌فر" می‌دانند.

,

نظری پیش از این هم در دوره‌ی فرمانداری شهرتی فر به این مجموعه اضافه شده بود و در کسوت روابط عمومی فعالیت می‌کرد.

,

گفتنی است فرماندار اسبق تبریز بعنوان یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات پیش رو شناخته می شود و فعالیت‌های رسانه‌ای و میدانی خود را آغاز کرده است.

,

اینگونه تحرکات و درخواست‌ها درحالی مطرح می‌شود که حضور افراد با پیشینه‌های جناحی در ستاد انتخابات شهرستان تبریز، قبل از هر چیز بی‌طرفی مسئولان اجرایی را زیر سوال خواهد برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه