اخبار داغ

مسئول ستاد ملی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه:

طراحی نرم افزار قرارگاه پیشرفت و آبادانی طرح جدیدی در راستای محرومیت‌زدایی است

طراحی نرم افزار قرارگاه پیشرفت و آبادانی طرح جدیدی در راستای محرومیت‌زدایی است
مسئول ستاد ملی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نرم افزار قرارگاه پیشرفت و آبادانی را طرح جدیدی در راستای رفع محرومیت عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، عظیم ابراهیم پور، روز گذشته با حضور در گردهمایی جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی آذربایجان غربی، ضمن تجلیل از فعالیت های شبانه روزی قرارگاه پیشرفت و آبادانی آذربایجان غربی، اظهار داشت: نرم افزار قرارگاه پیشرفت و آبادانی در رفع محرومیت مدلی جدید در شان انقلاب اسلامی است که بر مبنای تعاریف دقیق فقه اسلام پایه گذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی با اذعان به نقش مردم در رفع مشکلات مردم، افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی توانسته است با احیای روحیه امید و تلاش در مردم ضمن فعالیت مثبت در پیشگیری از بیماری ها، رفع محرومیت آموزشی و تربیتی و ایجاد همبستگی با تامین زیر ساخت های مورد نیاز روستا، بدون اعطای حتی یک ریال وام به مردم اشتغال زایی کند.

,

مسئول ستاد ملی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: این قرارگاه توانسته نسبت به بهبود وضعیت معیشتی مردم موفق عمل کند که ارائه گزارش همین امر در دیدار اخیر جوانان جهادگر با مقام معظم رهبری، رضایت ایشان را به همراه داشت.

,

ابراهیم پور در ادامه سخنان خود با تاکید بر اجرای دقیق برنامه های مبتنی بر مطالعات نقشه دهستان، گفت: عملیات صاحب الزمان (عج) قرارگاه پیشرفت و آبادانی به منظور تکمیل اقدامات محرومیت زدای قرارگاه طراحی شده است که تا پایان سال جاری با اجرای آن شاهد اتمام پروژه های تدارک دیده شده قرارگاه برای دهستان های محروم در سراسر کشور خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه