اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف قصابان یزد:

قیمت گوشت در یزد افزایش نداشته است/ فراوانی دام سبک و سنگین در استان

قیمت گوشت در یزد افزایش نداشته است/ فراوانی دام سبک و سنگین در استان
رئیس اتحادیه صنف قصابان یزد گفت: قیمت گوشت در یزد هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته است و همچنان گوشت گوسفند با همان قیمت 98 هزار تومان به فروش می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ملک ثابت در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص خبرهای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت گوشت گفت: قیمت گوشت  در یزد هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته است و همچنان گوشت گوسفند با همان قیمت 98 هزار تومان به فروش می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: با وجود اینکه 90 درصد دام مصرفی استان یزد از استان‌های دیگر از جمله فارس، اصفهان، خراسان جنوبی و کردستان تامین می‌شود اما گوشت در این استان‌ها بالای 100 هزار عرضه می‌شود و تضمین کرده‌ایم که تا دهم شهریورماه قیمت گوشت تغییری نداشته باشد و با همان قیمت 98 هزار تومان به فروش برسد.

,

رئیس اتحادیه صنف قصابان یزد گفت: هم اکنون قیمت گوشت گاو و گوساله مخلوط در یزد 75 هزار تومان، گوشت شتر 95 هزار تومان، گوشت گوسفند 98 هزار تومان و قیمت جگر و دل و قلوه گوسفند 98 هزار تومان است و افزایش قیمتی نداشته است و بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن تجارت استان در صورت گزارش تخلف با آن برخورد خواهند کرد.

,

ملک ثابت با بیان اینکه هیچ کمبود دامی در استان یزد وجود ندارد، افزود: دام زنده سبک و سنگین به فراوانی در استان موجود است اما به دلایل گوناگون از جمله شرایط اقتصادی، گرمای هوا و همچنین مسافرت‌ در این فصل، تقاضای خرید گوشت از سوی مردم کاهش یافته است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه