اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

مگر آتش‎سوزی محل تسویه حساب است؟/ در آتش‎سوزی ارسباران آسیبی به باغات شخصی نرسیده است

مگر آتش‎سوزی محل تسویه حساب است؟/  در آتش‎سوزی ارسباران آسیبی به باغات شخصی نرسیده است
فتحی گفت: در بحران ها مگر به میزان بدهی توجه می شود؟ مگر حادثه آتش سوزی محل تسویه حساب است؟ از دست هرکس هرکاری برمی آید باید دریغ نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در گفتوگو با  آناج با اشاره به آتش سوزی اخیر در جنگل های ارسباران اظهار داشت: در حدود ۳۰۰ هکتار از این جنگل ها طعمه حریق شد که اطفای آن  ۴روز طول طول کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی گفت: منظور از آتش سوزی در جنگل به معنای جنگل انبوه نیست. تک درخت و مراتعی که به حالت صخره ای بودند طعمه آتش سوزی قرار گرفتند و قسمتی هم به صورت مرتع در این آتش سوزی مورد آسیب قرار گرفت.

,

فتحی افزود: این آتش سوزی در مجموع از ۵ نقطه شروع شد که خوشبختانه باغات شخصی و روستاهای مجاور از خطر حریق در امان بودند.

,

 وی با اشاره به دیر رسیدن بالگردهای امداد تصریح کرد: واقعیت این است که منطقه خطر چنان صعب العبور بود که بجز بالگرد نمی شد آتش را خاموش کرد. از طرفی برخی ناهماهنگی هایی بود که باعث شد بالگرد امداد در زمان مناسب در محل حاضر نشود.

,

فتحی در پاسخ به این سوال که آیا بدهی دولت به وزارت دفاع دلیل اعزام دیرهنگام بالگرد امداد بود. خاطرنشان کرد: در بحران‎ها مگر به میزان بدهی توجه می شود؟ مگر حادثه آتش سوزی محل تسویه حساب است؟ از دست هرکس هرکاری برمی آید باید دریغ نکند. در شرایطی به مانند این هر دستگاهی امکاناتی در اختیار دارد باید در جهت حل مشکل به کاربندد.

,

وی ادامه داد: از طریق سازمان جنگل ها پیگیر موضوع بودیم از همان روز آغاز حریق از تهران درخواست اعزام بالگرد کردیم خود سازمان جنگل ها نیز بالگردی در اختیار ندارد و از طریق نهادهای دیگر تامین میکند.

,

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خاطرنشان کرد: در این حادثه باید از تمامی مسئولان استانی تشکر کرد که جانانه پای کار آمدند امکانات استانی به طور کامل در محل حادثه در اختیار نیروهای امدادی قرار داشت هیچ ناهماهنگی در استان وجود نداشت  بلکه تمام ناهماهنگی ها از جانب تهران بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه