اخبار داغ

واکنش حزب‌الله به سقوط دو پهپاد در ضاحیه بیروت

واکنش حزب‌الله به سقوط دو پهپاد در ضاحیه بیروت
یک مسئول رسانه‌ای در حزب‌الله لبنان با اشاره به سقوط دو پهپاد در جنوب بیروت، اعلام کرد که یکی از این دو پرنده «بمب‌گذاری» شده بود، اما حزب‌الله پهپادی را ساقط نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد عفیف» مسئول رسانه‌ای در حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یکی از دو پهپاد در آسمان جنوب بیروت، بمب‌گذاری شده بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
عفیف امروز یکشنبه، در تماسی تلفنی به «خبرگزاری لبنان» (NNA) گفت، «حزب‌الله هیچ پهپادی را ساقط نکرده است... پرنده اول بدون اینکه آسیبی بزند، سقوط کرده و دومی بمب‌گذاری شده بوده و منفجر شده و به ساختمان مرکز رسانه‌ای حزب‌الله در ضاحیه آسیب زده است».
,
 
,
عفیف در این اظهارنظر گفته است که آنچه رخ داده «انفجاری واقعی» بوده است. او توضیح داد که «پهپاد شناسایی اول که منفجر نشد اکنون در اختیار حزب‌الله است که در حال تحلیل انگیزه‌ها و مأموریت احتمالی است که آن را به خدمت گرفت است».
,
 
,
این مسئول رسانه‌ای حزب‌الله تأکید کرد که «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب که قرار است امروز عصر (پنج به وقت محلی) سخنرانی کند، به این موضوع اشاره خواهد کرد. 
,
 
,
خبرگزاری لبنان همچنین در خبری دیگر اعلام کرد که هم‌اکنون (ساعت انتشار این خبر)، یک پهپاد تجسسی رژیم صهیونیستی در آسمان جنوب بیروت در حال پرواز است.
,
 
,
بامداد (امروز) یکشنبه (سوم شهریور) منابع محلی در بیروت پایتخت لبنان، از شنیده شدن صدای انفجار خبر دادند. دقایقی بعد شبکه الجزیره از محل حادثه گزارش کرد که شاهدان می‌گویند یک پهپاد پس از سقوط در یکی از خیابان‌های جنوب بیروت، در حال سوختن است.
,
 
,
شبکه خبری المنار که رسانه رسمی حزب‌الله است تاکنون (ساعت تنظیم خبر) واکنشی به این خبر نشان نداده است اما ساعتی بعد از حادثه خبرگزاری رویترز از ارتباط این دو پهپاد با رژیم صهیونیستی خبر داد و ادعا کرد که این مطلب را به نقل از یک مقام مسئول حزب‌الله گفته است. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه