اخبار داغ

در مراسم روز قشر بسیج کارمندان مطرح شد؛

مسئولان الگوی مجسم مردم از دین هستند/ ایجاد روحیه انقلابی ما را به سمت تمدن اسلامی سیر می‌دهد

مسئولان الگوی مجسم مردم از دین هستند/ ایجاد روحیه انقلابی ما را به سمت تمدن اسلامی سیر می‌دهد
صبح امروز مراسم روز بسیج قشر کارمندان با حضور جمعی از مسئولین استان در محل تالار برق برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت، مراسم روز بسیج قشر کارمندان با حضور جمعی از مسئولین استان در محل تالار برق برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئولان الگوی مجسم مردم از دین هستند

, مسئولان الگوی مجسم مردم از دین هستند,

سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهید حسین بادپا در دوران دفاع مقدس در معاونت اطلاعات حضور داشت و در این معاونت زحمات زیادی را متحمل می شد.

,

وی گفت: حسین بادپا در هر شرایطی نماز اول وقت خود را ترک نمی کرد، اول به نماز اهمیت می داد و بعد کارهایش را انجام می داد، این نماز اول وقت حسین برای همرزمان وی الگو شده بود.

,

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری کارمندی خدمت و محیط کارمندی محیط پاک دامنی و شرافت است، امیدواریم کارمندان ما یک الگوی رفتاری خوبی برای مردم باشند.

,

مطهری در پایان افزود: مردم، مسئولان را الگوی مجسم از دین می‌دانند.

,

ایجاد روحیه انقلابی ما را به سمت تمدن اسلامی سیر می دهد

, ایجاد روحیه انقلابی ما را به سمت تمدن اسلامی سیر می دهد,

سپس جواد جلالی مسئول بسیج کارمندان استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان کرمان به ویژه شهدای کارمند اظهار داشت: محور اصلی برنامه های سازمان بسیج کارمندان در سال جاری بر دو موضوع خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم در قالب میز خدمت و تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی است.

,

وی گفت: در راستای تحقق شعار سال «رونق تولید» شورای اندیشه ورز در مرکز استان و شهرستان ها ایجاد شده است همچنین با دستگاه های اجرایی برای خرید کالای ایرانی و تولید داخل تعامل صورت گرفته است.

,

مسئول بسیج کارمندان استان کرمان خاطر نشان کرد: ایجاد روحیه انقلابی در ادارات از جمله کارهایی است که ما را به سمت تمدن اسلامی سیر می دهد.

,

جلالی ادامه داد: استفاده از شورای امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری جلسات حلقه های صالحین از دیگر اولویت های کاری بسیج کارمندان در راستای ایجاد روحیه و تفکر انقلابی در ادارات است.

,

وی افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم میز خدمت در عرصه های مختلف از جمله مصلاهای نمازجمعه، مساجد حاشیه شهرهای استان در حال برگزاری است.

,

مسئول بسیج کارمندان استان کرمان بیان کرد: ابلاغ سیاست های اداری و بیانیه گام دوم انقلاب از جمله فرصت هایی است تا بسیج کارمندان با همکاری سایر نهادها بتواند مدیران و کارمندانی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشد.

,

وی تشریح کرد: گفتمان ولایت و فرهنگ ایثار و شهادت تحت عنوان یادواره شهدا در دستور کار این نهاد قرار دارد؛ وجود نیروهای انسانی متعهد و متخصص از جمله فرصت هایی برای سیر به سمت تمدن اسلامی است.

,

سیستم اداری فعال لازمه جلب رضایت مردم است

, سیستم اداری فعال لازمه جلب رضایت مردم است,

در ادامه محمدجواد فدایی استاندار کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امیدواریم دولت و دستگاه های اجرایی رفتار و منش این دو شهید بزرگوار را الگو و سرمشق کاری خود قرار دهند.

,

وی گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای مرور بر فعالیت دستگاه های اجرایی و تلاش کارمندان دولتی برای خدمات رسانی به مردم است.

,

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تعداد شاغلین استان از سال ۹۲ تا کنون ۱۶ درصد رشد داشته است، خاطر نشان کرد: این آمار در مقایسه با رشد ۹٫۵ درصدی در کشور رشد قابل قبولی دارد.

,

فدایی با اشاره به این که اشتغال از جمله اولویت های دولت و استان در سال های گذشته بوده است، بیان کرد: طی چند سال گذشته بیش از ۴۱ هزار نفر در سامانه رصد ثبت شده و بیش از ۲ هزار نفر کاروز داشته ایم.

,

وی بیان کرد: در بحث ایجاد اشتغال خرد و خود اشتغالی ۱۵۶ میلیارد تومان تسهیلات برای بیش از ۱۱ هزار نفر شغل به وجود آمده است.

,

استاندار کرمان با اشاره به این که در خصوص اشتغال روستایی ۳۰۹ میلیارد تومان تسهیلات ۶ درصد استفاده کرده اند، یادآور شد: با این تسهیلات ۵ هزار شغل ایجاد شده که استان کرمان در کشور رتبه هفتم را کسب کرده است.

,

فدایی اضافه کرد: امسال با تلاش و زحمت کارکنان دولت و دستگاه های اجرایی ۴۰۱ پروژه عمرانی با هزینه ۵۳۰ میلیارد تومان افتتاح خواهیم داشت.

,

وی تشریح کرد: با وجود این آمارها و تلاش کارکنان باز ما نتوانسته ایم مشکلات مردم را برطرف کنیم بنابراین برای رفع مشکلات فعالیت های بیشتری نیاز است تا مسئله اشتغال و خدمات رسانی به مردم حل شود.

,

استاندار کرمان ادامه داد: برای رسیدن به توسعه قابل قبول و جلب رضایت مردم نیاز به سیستم اداری فعال، پویا و دلسوز هستیم.

,

فدایی افزود: ارائه تسهیلات روستایی و ایجاد واحدهای تولیدی در روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا مشکل حاشیه نشینی در شهرها به دلیل نبود شغل در روستاها است.

,

وی در پایان گفت: امسال با توجه به شعار سال باید متفاوت تر از سالهای گذشته عمل کنیم؛ باید سرعت ایجاد شغل از سرعت افراد متقاضی وارد بازار کار بیشتر شود تا نرخ بیکاری کاهش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه