اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۵۰ واحد مسکن روستایی در خراسان شمالی

بهره‌برداری از ۱۵۰ واحد مسکن روستایی در خراسان شمالی
مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان‌ خراسان شمالی گفت: در هفته دولت 150 واحد مسکن روستایی که در بازه زمانی بهمن ۹۷ تا مردادماه امسال، پایان کار گرفته اند افتتاح و به بهره برداری می رسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی، مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان‌ خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 14 پروژه آسفالت در روستاهای خراسان شمالی شامل ۱۰۴ هزار و  ۴۰۰ مترمربع زیرسازی و ۱۵ هزار و ۲۵ تن آسفالت گرم اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه آسفالت بیش از یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال اعتبار شده است، گفت: این پروژه ها مربوط به روستاهای قلعه محمدی، قارلق، علی آباد، قوش تپه، تازه قلعه، دربند، سه گنبد، توی، خوشین، اینچه سفلی، دالق تپه، پیر شهید، باداملق، کلاته شوقان است.

,

محمدی خاطر نشان کرد: همچنین 150 واحد مسکن روستایی با صدور پایانکار از بهمن 97 تا مرداد 98 نیز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه مجموع اعتبار هزینه شده پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در استان ۸۸ میلیارد و 697 میلیون ریال اعتبار است، ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ها، ۱۱ هزار و ۸۶۹ نفر روستایی از مزایای آن بهره مند می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه