اخبار داغ

فرماندار ابرکوه خبر داد:

بهره‌برداری 90 پروژه عمرانی ابرکوه بااعتبار بالغ‌بر 37 میلیارد تومان در هفته دولت

بهره‌برداری 90 پروژه عمرانی ابرکوه بااعتبار بالغ‌بر 37 میلیارد تومان در هفته دولت
فرماندار ابرکوه، از افتتاح و بهره‌برداری90 پروژه عمرانی شهرستان هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کاظمی‌نسب فرماندار ابرکوه، در اولین روز هفته دولت در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد : نوید به مردم ابرکوه که هم‌زمان با هفته دولت 90 پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر 37 میلیارد تومان در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

تسریع عملیات اجرایی راه‌آهن یزد اقلید بااعتبار 450 میلیارد تومان/ پیشرفت 70 درصدی باند دوم کمربندی
کاظمی‌نسب گفت : تأمین اعتبار راه‌آهن یزد اقلید مهم‌ترین پروژه حوزه عمرانی بود که در یک سال گذشته، بااعتبار 450 میلیارد تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، شاهد ادامه فعالیت آن به‌صورت گسترده‌تر خواهیم بود تا سال 99 به بهره‌برداری برسد.

, تسریع عملیات اجرایی راه‌آهن یزد اقلید بااعتبار 450 میلیارد تومان/ پیشرفت 70 درصدی باند دوم کمربندی, تسریع عملیات اجرایی راه‌آهن یزد اقلید بااعتبار 450 میلیارد تومان/ پیشرفت 70 درصدی باند دوم کمربندی,
,

وی افزود : دومین پروژه آغاز عملیات اجرایی باند دوم کمربندی ابرکوه به طول 14 کیلومتر است که با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و به‌زودی 2 تقاطع غیرهم‌سطح ورودی از سمت یزد و خروجی از سمت فارس پس از نهایی شدن نقشه‌ها به مرحله اجرا رسیده و در سال 99 افتتاح می‌شود.

,

اجرای مرحله 17 و 18 ابر پروژه فاضلاب شهری ابرکوه
کاظمی‌نسب، آغاز عملیات آسفالت جاده ابرکوه صفاشهر به طول 19 کیلومتر را سومین پروژه حوزه عمرانی عنوان کرد و گفت : تا پایان امسال بخشی از آن‌که در شهرستان ابرکوه است انجام خواهد شد و بخش دیگر آن در فارس با پیگیری‌هایی که مسئولین ذی‌ربط خواهند داشت، زمان بهره‌برداری عملاً فاصله بین ابرکوه تا صفاشهر به 65 کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

, اجرای مرحله 17 و 18 ابر پروژه فاضلاب شهری ابرکوه, اجرای مرحله 17 و 18 ابر پروژه فاضلاب شهری ابرکوه,
,

فرماندار ابرکوه، بیان کرد : چهارمین پروژه عملیات اجرایی باند دوم جاده ابرکوه مهردشت به طول 7 کیلومتر آغازشده و با سرعت خوبی که دارد، تا پایان سال 99 به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

,

وی یادآور شد : ابر پروژه دیگر ابرکوه که عملیات اجرایی آن از سال 97 تاکنون در حال پیگیری است، فاضلاب شهری در مرحله هفدهم و هجدهم است، که پس از اتمام این دو مرحله وارد فاز تصفیه‌خانه خواهد شد.

,

تخصیص اعتبار 4 میلیاردی برای شهرداری مهردشت و 7 میلیاردی برای ابرکوه
کاظمی‌نسب تصریح کرد : تخصیص اعتبارات لازم به حوزه پروژه‌های شهری ابرکوه و مهردشت را پروژه نهایی حوزه عمرانی مطرح کرد و گفت : سال گذشته مبلغ 4 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان به شهرداری ابرکوه و مهردشت و مبلغ 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات بازآفرینی شهری به شهرداری ابرکوه، تزریق شد تا پروژه‌های تعریف‌شده خود را اجرا کنند.

, تخصیص اعتبار 4 میلیاردی برای شهرداری مهردشت و 7 میلیاردی برای ابرکوه, تخصیص اعتبار 4 میلیاردی برای شهرداری مهردشت و 7 میلیاردی برای ابرکوه,
,

وی خاطرنشان کرد : تأمین اعتبار بالغ‌بر 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش‌افزوده که در اختیار شهرستان قرارگرفته و به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تخصیص داده‌شده و بسیاری از پروژه‌های آنها به اتمام رسیده یا در حال اتمام است.

,

نوید بهبود وضعیت تولید کاشی کوثر با ورود سرمایه‌گذار جدید/ فعال شدن 6 خط تولید در شهریورماه
فرماندار با اشاره به عمده فعالیت‌ها در حوزه اقتصادی گفت : حل مشکل کارخانه کاشی کوثر و ساماندهی تولید آن با ورود سرمایه‌گذار جدید، انتظار فعال شدن 6 خط تولید آن در شهریورماه و همچنین با ساماندهی دیگر تجهیزات جانبی، اشتغال یک‌هزارنفری خواهیم داشت.

, نوید بهبود وضعیت تولید کاشی کوثر با ورود سرمایه‌گذار جدید/ فعال شدن 6 خط تولید در شهریورماه, نوید بهبود وضعیت تولید کاشی کوثر با ورود سرمایه‌گذار جدید/ فعال شدن 6 خط تولید در شهریورماه,
,

وی افزود : بهره‌برداری مطلوب از شرکت کاشی آبنوس با ورود سرمایه‌گذار جدید جهت ایجاد اشتغال بالغ‌بر 250 نفر، تغییر مالکیت شرکت لبنیاتی اعلا که تثبیت 150 شغل و افزایش میزان دریافت شیر از 5 تن در روز به 15 تن را در پی داشت، فعالیت 6 پروژه میراث فرهنگی در بخش خصوصی و بهره‌برداری تا سال 99 با اشتغال قابل‌توجه، حوزه کشاورزی و دام و صنایع‌دستی و گردشگری را ازجمله فعالیت حوزه اقتصادی عنوان کرد.

,

فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه فرهنگی اجتماعی ابرکوه
به گفته وی در حوزه فرهنگی اجتماعی، ابرکوه یکی از نامزدهای بیست‌گانه پایتخت کتاب ایران است، که فعالیت‌های خلاقانه‌ای را در این زمینه شروع کرده است.

, فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه فرهنگی اجتماعی ابرکوه, فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه فرهنگی اجتماعی ابرکوه,
,

کاظمی‌نسب، برگزاری کنگره شعر کویر ابرکوه که در حال برنامه‌ریزی و تأمین اعتبارشده است، کنگره بزرگداشت عزیزالدین نسفی، افتتاح رادیو ابرکوه و... را ازجمله فعالیت‌های حوزه فرهنگی شهرستان در سال جاری و سال 99 برشمرد.

,

افتتاح فاز یک طرح توسعه بیمارستان و بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن به‌زودی
فرماندار ابرکوه، در پایان صحبت‌های خود به پروژه مهم طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء اشاره کرد و گفت : تأمین اعتبار فاز یک و دو این طرح در سال 97 و 98 صورت گرفته و به‌زودی فاز یک بیمارستان افتتاح خواهد شد.

, افتتاح فاز یک طرح توسعه بیمارستان و بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن به‌زودی, افتتاح فاز یک طرح توسعه بیمارستان و بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن به‌زودی,
,

وی عنوان کرد : همچنین تجهیز بیمارستان به دستگاه سی‌تی‌اسکن که تأمین اعتبارشده است، در مرحله خرید می‌باشد و به‌زودی نصب و راه‌اندازی شده و تحولات شگرفی در خدمات درمانی بیمارستان ایجاد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه