اخبار داغ

مدیرعامل شرکت دانش بنیان تکزیما در کرج:

برکسورف؛ دارویی که دست 11 کشور را مقابل ایران دراز کرد/ برای اولین بار در ایران، تولید ملی باعث کاهش "کشش ریه" در نوزادان شد

برکسورف؛ دارویی که دست 11 کشور را مقابل ایران دراز کرد/ برای اولین بار در ایران، تولید ملی باعث کاهش "کشش ریه" در نوزادان شد
احمد عاصمی‎نیا گفت: 5 داروی استفاده شده در داخل این دارو کاهش کشش ریه نوزادان را به همراه خواهد داشت و تاکنون برای ساخت آن 15 میلیارد تومان هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، مراسم رونمایی رسمی از داروی برکسورف که نخستین سورفکتانت تولید شده در ایران است یا حضور وزیر بهداشت و معاون علمی – فناوری ریاست جمهوری امروز یکشنبه در شرکت دارویی تکزیما واقع در جاده مخصوص تهران – کرج انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مدیر عامل شرکت دانش بنیان تکزیما با اعلام این خبر، به موثر بودن داروی برکسورف و انجام آزمایش های بالینی و مطالعات حیوانی درباره این دارو طی 7 سال کار تحقیقاتی اشاره کرد و در جمع خبرنگاران گفت: داروی زجر تنفسی نوزادان در آزمایشگاه های معتبر انگلیس و آلمان بررسی و مورد تائید قرار گرفته است. 
,
 
,
احمد عاصمی نیا با اشاره به درخواست صادرات 11 کشور برای این دارو در مدت زمان کمتر از یکسال به واسطه تاثیر بسیار زیاد آن، افزود: این دارو هم اکنون در داروخانه ها توزیع می شود و علاوه بر اثر بخشی بسیار زیاد آن مورد استفاده صدها بیمار قرار گرفته است. 
,
 
,
وی به انعقاد قرارداد با چند شرکت در راستای صادرات داروی برکسورف اشاره کرد و اظهار داشت: 5 داروی استفاده شده در داخل این دارو کاهش کشش ریه نوزادان را به همراه خواهد داشت و تاکنون برای ساخت آن 15 میلیارد تومان هزینه شده است. 
,
 
,
مدیر عامل شرکت دانش بنیان تکزیما در خاتمه با اشاره به ساخت این دارو برای تامین نیاز داخلی اشاره و تصریح کرد: با توجه به مطالبه دیگر کشورها برنامه ریزی های لازم انجام شده است تا در آینده علاوه بر روند رو به رشد ظرفیت تولید در کشور شاهد صادرات این محصول تولید ملی باشیم.  
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه