اخبار داغ

در دومین روز از هفته دولت؛

بزرگترین باغ پرندگان شرق کشور به بهره‌برداری رسید

بزرگترین باغ پرندگان شرق کشور به بهره‌برداری رسید
همزمان با دومین روز هفته دولت بزرگترین باغ پرندگان شرق کشور صبح امروز در بوستان ملت تربت حیدریه به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید احمد رضوی پور سرمایه گذار بخش خصوصی این پروژه در آئین افتتاح پروژه اظهار داشت: بزرگترین باغ پرندگان کشور در زمینی به مساحت یک هکتار و 700 متر مربع و در 15 فاز همراه با کافی شاپ طراحی شده که امروز شاهد افتتاح 7 فاز این پروژه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه تاکنون برای این پروژه که با هدف گردشگری, علمی و پژوهشی بنا شده 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده، افزود: حدود 18 هزار پرنده با 45 گونه در این باغ برای علاقمندان به نمایش گذاشته شده که همه روزه می توانند ضمن استفاده از فضای با نشاط و مفرح بوستان ملت از این باغ نیز بازدید کنند.

,

رضوی با اشاره به اینکه برآورد اولیه هزینه پرندگان 15 میلیارد ریال است، گفت: بنا داریم تا 4 هزار متر فضای آبی و همچنین 8 هزار متر فضای مسقف برای این پروژه اجرا کنیم و احتمالا 8 فاز باقیمانده آن تا پایان امسال به اتمام برسد.

,

همچنین امروز پروژه روشنایی بولوار ولی عصر(عجل الله) و شهید حجتی حد فاصل میدان امام حسین علیه السلام با اعتبار 270 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

,

در ادامه افتتاح پروژه ها، عملیات اجرایی ساخت صنوف کارگاهی در زمینی به مساحت 6 هکتار در بولوار وحدت تربت حیدریه نیز آغاز شد.

,

شهردار تربت حیدریه در آئین کلنگ زنی این سایت، اظهار داشت: با توجه به توزیع مشاغل آلاینده و صنوف کارگاهی در سطح شهر و لزوم ساماندهی آن و به جهت ایجاد انگیزه برای جانمایی و امرار معاش، این سایت در زمینی به مساحت 6 هکتار در جنب اداره دامپزشکی ساخته، که از یک سمت به بولوار وحدت(جاده خواف) و از سمت دیگر به ضلع جنوبی بولوار امام رضا علیه السلام منتهی می شود.

,

محمد صادق مجتهدی افزود: در این سایت 200 قطعه در ابعاد مختلف قطعه بندی شده و در برآورد اولیه بنا داریم تا برای هر باب مشاغل 50 متر مسقف بسازیم که ممکن است برای برخی مشاغل این رقم بالاتر باشد.

,

همزمان با هفته دولت ۹۲ پروژه با هزینه بری ۸۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در تربت حیدریه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

,

از این تعداد  ۸۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۸ پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه