اخبار داغ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

پهپادهای آمریکایی با هدف زدن مراکز هسته‌ای وارد خاک ایران شدند/ دولتمردان نگاه لیبرالی و تفکر سرمایه‌داری را کنار بگذارند

پهپادهای آمریکایی با هدف زدن مراکز هسته‌ای وارد خاک ایران شدند/ دولتمردان نگاه لیبرالی و تفکر سرمایه‌داری را کنار بگذارند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئله مبارزه و جهاد نباید کنار گذاشته شود، اقتصاد ما نیازمند مبارزه و جهاد است اقتصاد سرمایه داری نتوانسته طی صدسال گذشته موفقیتی برای ما رقم بزند بنابراین دولتمردان باید نگاه اقتصاد لیبرالی را کنار بگذارند و به اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی برگردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ سردار سرلشکر محسن رضایی ظهر امروز در هشتمین یادواره شهدای کارمندی استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مباحثی همچون عدالت و استقلال و ولایت و آزادی کلام طیب هستند و همه جهانیان آرزوی دریافت این مباحث را دارند؛ اما عده ای با داشتن آرزوی این کلام طیب، مسیر را به انحراف می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: جمهوری اسلامی یک دولت مشروع و اسلامی است که ملت ایران در طول تاریخ دنبال این دولت آرمانی و مطلوب بود، اما ایران در مسیر چهارراه بین المللی امریکا و روسیه و انگلیس قرار داشت که یک دولت دست نشانده و نوکر در کشور ما قرار می‌دادند که مردم از دخالت خارجی‌ها و وابستگی به خارجی‌ها ناراحت بودند.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: دولت ناکارآمد که به دستور بیگانه اجازه پیشرفت به ایران نمی‌داد عامل دیگر ناراحتی مردم و عقب ماندگی کشورمان در دوره پادشاهان گذشته بود.

,

وی بیان کرد: در دوره ای مصدق بعد ملی کردن صنعت نفت با ساده اندیشی به امریکایی‌ها پناه برد، اما همین سران امریکایی علیه وی کودتا کرده و او را از کار بیکار کردند، همان اقدامی که اخیرا امریکایی‌ها با راه انداختن کودتا علیه آقای اردوغان انجام دادند، اما اردوغان زود متوجه عملکرد امریکایی‌ها شد و مقابل آنها ایستاد.

,

, ,

 

,

این مقام مسئول بیان کرد: از زمانی که جمهوری اسلامی روی کار آمده تا به امروز ما در چه جایگاهی قرار گرفته ایم؟ امروز در سراسر منطقه ایران به قدرت منطقه ای تبدیل شده و در دفاع و امنیت و سیاست شاخ و برگ این شجره طیبه رشد پیدا کرده و بزرگترین قدرت بین المللی دنیا در برابر ایران زمین گیر شده است.

,

وی ادامه داد: امروز سرگردانی شدیدی در هئیت دولت امریکا به وجود آمده و آنها در برابر ایران به بن بست رسیده اند و نمی‌توانند از غلطی که علیه ایران انجام دادند، بیرون بیایند.

,

رضایی بیان کرد: سال گذشته با شایعه پراکنی که ناوهای ترامپ به ایران حمله می‌کنند به دنبال ایجاد جو روانی اقتصادی بودند و به تنگه هرمز نزدیک شدند، اما فهمیدند که اوضاع ممکن است به درگیری با ایران بکشد خود را عقب کشیدند، بنابراین برای آزمایش ایران با هدف زدن مراکز هسته ای ما پیش آمدند و پهپادها را نزدیک آب‌های ما فرستادند تا شرایط ایران را بسنجند.

,

وی اضافه کرد: این پهپادهای امریکایی همزمان با فیلمبرداری از منطقه ایران اسناد خود را به مراکز جاسوسی خود می‌فرستادند، اما وقتی آنها به هشدار ایران برای نفوذ به مناطق هوایی ایران گوش نکردند ما پهپادهای آنها را مورد هدف قرار دادیم که زمینه ساز سرگردانی غربی‌ها شد.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران و دولت اسلامی که تشکیل شده با شاخ و برگی که پیدا کرده هم حافظ امنیت ایران و هم حافط منطقه و عراق و سوریه و یمن است اما در فرهنگ و اقتصاد متاسفانه عقب مانده ایم و صنعت و کشاورزی و تولید و رونق ما به خوبی رشد پیدا نکرده است.

,

وی گفت: دانشمندان ما امروز باید به این سوال پاسخ دهند که چگونه در امنیت و دفاع توانسته ایم شاخ غول قدرت‌های جهانی را بشکنیم، اما در صنعت و خودروسازی و اقتصادی پیش نرفته ایم متاسفانه مسیری که شهدا و جانبازان ما در حوزه دفاع و امنیت رفتند ما در این مسیر حرکت نکردیم.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه رمز و راز پیشرفت ما در حوزه دفاعی و امنیت ازخودگذشتگی و اخلاص بود، اذعان کرد: متاسفانه در حوزه اقتصادی نگاه ایثارگرانه و جهادینداریم مسئله دیگر ما جهاد با امریکا را در حوزه دفاعی جدی گرفتیم، اما در حوزه اقتصادی و فرهنگی این مبارزه را جدی نگرفتیم و اقتصاد مقاومتی را کنار گذاشتیم.

,

, ,

وی افزود: مبارزه با امریکا از حوزه سیاست و امنیت باید به حوزه فرهنگی و اقتصادی برسد و باید تفکر سرمایه داری و لیبرالی کنار گذاشته شود. ما باید اقتصاد اسلامی داشته باشیم با حضور جوانان می‌توان اقدامات بزرگ انجام داد.

,

رضایی بیان کرد: مسئله مبارزه و جهاد نباید کنار گذاشته شود، اقتصاد ما نیازمند مبارزه و جهاد است اقتصاد سرمایه داری نتوانسته طی صدسال گذشته موفقیتی برای ما رقم بزند بنابراین دولتمردان باید نگاه اقتصاد لیبرالی را کنار بگذارند و به اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی برگردند.

,

وی در پایان عنوان کرد: به لطف خدا در گام دوم انقلاب با پیاده سازی مبانی این بیانیه بتوانیم با حضور جوانان اتفاقات خوبی را در حوزه اقتصادی و فرهنگی رقم بزنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه