اخبار داغ

رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان مطرح کرد؛

سهم‌خواهی و دریافت‌های غیرقانونی برخی شرکت‌های حمل و نقل

سهم‌خواهی و دریافت‌های غیرقانونی برخی شرکت‌های حمل و نقل
رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان گفت: سهم‌خواهی برخی شرکت‌های حمل و نقل در بارنامه‌ها و دریافت‌های غیرقانونی برای راننده‌ها و کامیون‌داران مشکل‌ساز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید مصطفوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر توزیع لاستیک برای رانندگان استان زنجان به نحو مطلوبی انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه قیمت لاستیک نیز متعادل شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: رانندگان حمل و نقل استان منتظر افزایش تعرفه‌ها هستند.

,

این مسئول در خصوص آخرین اقدام برای بیمه تکمیلی رانندگان نیز گفت: قرارداد مربوطه منعقد شده و احتمالا تا دو سه روز آینده اعمال می‎شود.

,

رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان مهمترین مشکل رانندگان استان زنجان را با شرکت‎های حمل و نقل عنوان کرد و افزود: برخی شرکت‎های حمل و نقل، بارها را به صورت خارج از اعلام بار به دلیل دریافت کمیسیون  اضافی به خودروهای گذری واگذار می‎کنند.

,

مصطفوی با بیان اینکه در این زمینه شیوه‎نامه‎ای در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تنظیم شده است، افزود: قرار است بر اساس این شیوه‎نامه اعمال شود.

,

وی ادامه داد: چندین جلسه در خصوص تنظیم شیوه‎نامه برگزار شده است اگر چه این شیوه‎نامه نیز دلخواه ما نیست اما بازهم می‎تواند تاثیرگذار بوده و از فعالیت‎های غیرقانونی جلوگیری کند.

,

این مسئول تصریح کرد: با توجه به بروز برخی مشکلات در سال‎های گذشته که مشکلاتی نیز برای کشور به وجود آورد،ضروری است مسئولان برای حل مشکلات این قشر چاره‎اندیشی کنند.

,

 رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان با بیان اینکه حاضریم به همه نهادها مشکلات این بخش را اعلام کرده و راهکار ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: برای بهبود صنعت حمل و نقل باید به رانندگان بهای بیشتری داده شده و مشکلات این قشر حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه