اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور:

باند سارقان 7 میلیاردی طلا و جواهرات منازل نیشابور متلاشی شد

باند سارقان 7 میلیاردی طلا و جواهرات منازل نیشابور متلاشی شد
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: باند سارقان هفت میلیارد ریالی طلا و جواهرات خانه‌های مسکونی در نیشابور متلاشی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حسین دهقان پور صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت طلا و جواهرات از خانه‌های مسکونی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهمان با اطمینان از خالی بودن خانه‌های مسکونی در مواردی گاوصندوق‌ها را نیز شکسته و پس از سرقت طلا و جواهرات با یک دستگاه خودرو پژو 206 متواری شده‌اند.

,

دهقان پور خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی خود متوجه شدند چند فقره از سرقت‌های طلا و جواهرات و ارز در محدوده شهر خرو بخش زبرخان در مسیر جاده نیشابور به مشهد به شیوه مشابه و با پلاک سرقتی صورت گرفته است.

,

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با رد زنی‌های اطلاعاتی و پی گیری سرنخ‌های موجود دو تن از عاملان سرقت‌ها را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دادند.

,

دهقان پور گفت: پلیس نیشابور با اخذ نیابت قضایی این دو متهم را در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر کرد.

,

وی تصریح کرد: متهمان 29 و 31 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به 6 فقره سرقت طلا و جواهرات از گاوصندوق‌ها و خانه‌های مسکونی در بخش زبرخان و خیابان شایسته شهر نیشابور به ارزش تقریبی هفت میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند.

,

این مقام انتظامی گفت: تاکنون یک مال‌خر اموال مسروقه نیز شناسایی و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

,

دهقان پور اظهار داشت: تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی از متهمان با هماهنگی قضائی ادامه دارد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور به شهروندان توصیه کرد: استفاده از دوربین‌های حفاظتی و کنترلی و همچنین تجهیزات بازدارنده از سرقت‌ها و توجه به نکات مراقبتی در نحوه نگهداری و یا ضرورت نگهداری وجه نقد و طلاجات به مقدار زیاد در داخل خانه نقش مهمی در پیشگیری از وقوع این نوع سرقت‌ها دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه