اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه مطرح کرد:

توصیه‌هایی به هیئت‌های عزاداری برای اقامه عزای حضرت اباعبدالله (ع)

توصیه‌هایی به هیئت‌های عزاداری برای اقامه عزای حضرت اباعبدالله (ع)
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به بیان توصیه‌هایی برای هیئت‌های عزاداری در مورد اقامه عزای ماه محرم پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت الاسلام اسماعیل قبادی ظهر امروز یکشنبه در جلسه برنامه‌ریزی مراسمات ماه محرم که در بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا شاهد کمرنگ شدن و از بین رفتن خرافات در عزاداری‌ها باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: طی سالهای اخیر پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه عدم انجام رسوم غلطی همچون قمه زنی که باعث سوء استفاده دشمنان اسلام می‌شد، ما شاهد اجرای این مراسم به صورت علنی در کرمانشاه نبودیم.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین در استان کرمانشاه با توصیه های پدرانه نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه قبل از دهه محرم، مداحی‌های اختلاف‌انگیز در بین مداحان نمود ندارد.

,

وی خاطرنشان کرد: گل مالی کردن خودروها و تردد آنها با این وضع در شهر کار به جایی نیست و ممنوع است، لذا در صورت مشاهده نیروی انتظامی برخورد جدی خواهد داشت.

,

حجت‌الاسلام قبادی با تاکید بر اینکه لازم است که مداحان و سخنرانان از پرداختن به سخنان تفرقه انگیز خودداری کنند، گفت: برای رفاه حال شهروندان مراسم عزاداری تنها تا ساعت 11 شب باید ادامه داشته باشد و در غیر اینصورت با هیئت‌های خاطی برخورد می‌شود.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با هرگونه آلودگی صوتی که باعث آزار و اذیت شهروندان می‌شود و همچنین هر گونه شعار سخیف برخورد جدی خواهد شد.

,

وی بیان داشت: از نصب داربست هایی که در پیاده‌رو ایجاد مشکل کند جلوگیری خواهد شد و هیئت‌ها سعی کنند این داربست ها را با مجوز در قسمت هایی نصب کنند که مشکلی برای عابران نداشته باشد.

,

حجت‌الاسلام قبادی افزود: همچنین هیئت‌ها 2 روز قبل از ماه محرم بنرها و پرچم ها را در همان مناطق خودشان نصب کنند و از نصب کردن بیش از حد بنرها در خیابان ها و معابر دیگر خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه