اخبار داغ

استاندار مرکزی عنوان کرد؛

بخشی از معوقات کارگران هپکو در هفته دولت پرداخت می شود

بخشی از معوقات کارگران هپکو در هفته دولت پرداخت می شود
استاندار مرکزی گفت: قول می‌دهم در هفته جاری حقوق تیرماه و تا پایان شهریور حقوق مرداد و شهریور کارگران شرکت هپکو پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی که به مناسبت هفته دولت در شهرستان خمین به سر می برد در واکنش به اعتراض خیابانی کارگران هپکو در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اینکه تا امروز کارگران شرکت هپکو کمتر از دو ماه حقوق طلبکار هستند گفت: تلاش‌های زیادی در حال انجام است تا این معوقات پرداخت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

آقازاده با تاکید بر اینکه در طول یک ماه اخیر همه توان را به کار بستیم که مشکل هپکو حل شود، تصریح کرد: در این راستا نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتم که پیرو نامه وزیر اقتصاد و دارایی و صنعت و معدن موظف به بررسی و اظهار نظر در این خصوص شدند.

,

وی ضمن بیان اینکه تصمیمات خوبی در مورد هپکو طی دو ماه آینده خواهیم داشت، عنوان کرد: در خصوص وضعیت هپکو پیشنهاداتی مطرح است، اما هنوز قطعی نشده و در حال حاضر موضوع پرداخت حقوق و تولید، برای هپکو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

,

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: امروز با موافقت هیأت مدیره بانک ملی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به شرکت هپکو پرداخت می‌شود و از طرفی مدیریت هپکو اعلام کرده که چند دستگاه آماده فروش دارد و بر این اساس قول می‌دهم ظرف هفته دولت حقوق تیرماه و تا پایان شهریور حقوق مرداد و شهریور را پرداخت کنیم.

,

به گزارش دیارآفتاب؛ صبح امروز کارگران شرکت هپکو بار دیگر برای چندمین بار متوالی طی سال های گذشته در میدان اصلی شهر تجمع اعتراضی برگزار و به سمت دفتر نمایندگان شهر اراک در مجلس شورای اسلامی به راه افتادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه