اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی:

۱۲ جشنواره مالک اشتر شهرستانی و تیپ برگزار شد

۱۲ جشنواره مالک اشتر شهرستانی و تیپ برگزار شد
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: ۱۲ یادواره شهرستانی و تیپ برگزار شد که هر جشنواره ویژگی خودش را داشت و نامه ۵۸ مالک اشتر در همه یادواره ها قرائت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی صبح امروز در هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید جابری، اظهار کرد: ۱۲ یادواره شهرستانی و تیپ برگزار شد که هر جشنواره ویژگی خودش را داشت و نامه ۵۸ مالک اشتر در همه یادواره ها قرائت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با اشاره به این‌که بسیج و سپاه باید از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب برسد، افزود: مقام معظم رهبری وضعیت مطلوب را برای تمام مردم و ارگان ها در گام دوم انقلاب مطرح کرده اند.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به این که سپاه انسان محور است، گفت: در سپاه همه تلاش ها و توانمندسازی ها حول انسان متفکر، آرمانگرا و پیشبرنده انقلاب انجام می شود و آرمانگرایی را باید با هزینه مال و جان به دست آورد.
,
 
,
وی به مسئولیت پذیری انسان اشاره کرد و گفت: خداوند از انسان بیشتر از دیگر موجودات مسئولیت خواسته است.
,
 
,
قاسمی با اشاره به اینکه سپاه باید مرکز بهترین ها باشد، تصریح کرد: با کوتاه نظری به جایی نمی رسیم و رشد فکری آحاد مردم، بسیج و سپاه با ید واحده به دست می آید و آرمان جمعی با یک صدا برسند.
,
 
,
وی تفکر راهبردی و آموختن و اندیشیدن را از اهداف جشنواره مالک اشتر بیان کرد و افزود: تفویض اختیار و خلق فرصت ها، خلاقیت و نوآوری، شکار فرصت ها، ترجیح منافع جمعی بر منافع فردی از دیگر اهداف جشنواره مالک اشتر است.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: قبول داوطلبانه مسئولیت ها بسیار مهم است و آنجا که وجود ما لازم است حضور داشته باشیم.
,
 
,
وی افزود: اگر ابتکار و نوآوری را از سپاه و بسیج بگیریم ماهیت آن حفظ نمی شود. قاسمی تصریح کرد: معرفی فرماندهان و مدیران برتر، توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد یک پارچه سازی از اهداف جشنواره مالک است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه