اخبار داغ

نماینده اسبق تبریز در مجلس:

انگ سیاسی به جلسات مجمع مشورتی در آذربایجان شرقی نمی‌چسبد

انگ سیاسی به جلسات مجمع مشورتی در آذربایجان شرقی نمی‌چسبد
شعردوست گفت: جلسات مشورتی در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی است و سیاست در آن نقشی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میر علی‌اصغر شعردوست از فعالین فرهنگی و سیاسی آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری جلسات مشورتی در استان به آناج گفت: مجمع مشورتی در تهران تشکیل شده است که در راس آن حجت الاسلام والمسلین آل‌هاشم قرار دارد و ترکیب آن شامل نمایندگان قبلی و فعلی مجلس، استانداران قبلی و فعلی، وزیران آذربایجانی قبلی و فعلی و برخی از چهره‌های فرهنگی استان هستند که در مجموع حدود 130 نفر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی افزود: این نفرات به چند کمیته تقسیم شده است که مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی این جلسات بنده هستم.

,

شعردوست با اشاره به اعضای این کمیته گفت: در این جلسات برخی از مدیران کل ادارات از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، فرمانده‌هان انتظامی و نظامی، رئیس شورای شهر تبریز، شهردار تبریز و برخی دیگر از مسئولین سابق و فعلی حضور دارند.

,

وی در خصوص کارویژه این جلسات تاکید کرد: هدف از برگزاری این جلسات بررسی مشکلات موجود در مسائل فرهنگی و اجتماعی است و صرفا هدف آن مشورت دهی به مسئولان اجرایی است. برای مثال این کارگروه در خصوص وضعیت مقبره الشعرا یا مقبره دوکمال به بحث و گفت‌وگو نشسته و مشکلات آن را بررسی کرده است.

,

شعردوست در خصوص شائبه سیاسی بودن این جلسات در آستانه انتخابات استان تاکید کرد: این جلسات فرهنگی و اجتماعی بوده و در راستای بررسی و حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی استان است و انگ سیاسی به این جلسات به هیچ وجه نمی‌چسبد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه