اخبار داغ

وقتی دوبنده کشتی‌گیران دستاویز رسانه آن طرف آبی می‌شود!

تلاش رسانه ضدانقلاب برای یک خبرسازی جعلی/ طرح مجسمه میدان کشتی جویبار یک سال پیش تغییر کرده است

تلاش رسانه ضدانقلاب برای یک خبرسازی جعلی/ طرح مجسمه میدان کشتی جویبار یک سال پیش تغییر کرده است
طی چند روز اخیر میدان کشتی جویبار کانون توجهات رسانه‌های داخلی و خارجی شده بود به طوری که به تمسخر پوشش مجسمه‌های کشتی‌گیران در میدان کشتی جویبار پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، طی چند روز اخیر میدان کشتی جویبار کانون توجهات رسانه های داخلی و خارجی شده بود به طوری که روزنامه شهروند صفحه طنز شهرونگ به قلم احمدرضا کاظمی به تمسخر پوشش مجسمه های کشتی گیران  در میدان کشتی جویبار پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,




 

,
, ,
,
,

پس از وی سیناولی الله در برنامه "سینا شو" در شبکه ماهواره ای در همراهی با این رسانه داخلی به تمسخر پوشش مجسمه‌ها ادامه داد.

,




 

,
,
, ,
,

اما واقعیت چیست؟

مجسمه ای که کاظمی و سینا در رسانه و برنامه های خود به آن تاکید می کردند مربوط به گذشته بود و حدود یکسال است که دو مجسمه دارای پوشش دوبنده هستند که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. هرچند پوشش گذشته این مجسمه ها نیز منافاتی با این ورزش ندارد زیرا رشته کشتی لوچو که سابقه دیرینه در استان مازندران دارد با همین پوشش (شورت و تیشرت) انجام می شده و جزئی از آداب این ورزش است. هر دو پوشش این مجسمه‌ها تناقضی با هم ندارند و فقط این موضوع شیطنت برخی از رسانه‌های داخلی و خارجی بوده است که بار دیگر دروغ و جوسازی آنها آشکار و واقعیت‌ها روشن شد.

, اما واقعیت چیست؟,
,
,






 

,
,
, ,
,
, ,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه