اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد:

احداث و تعمیر منازل مسکونی محرومان در لرستان/ تحویل منازل تا آذر ماه

احداث و تعمیر منازل مسکونی محرومان در لرستان/ تحویل منازل تا آذر ماه
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: منازل مسکونی برای محرومان در استان لرستان در دست ساخت است که احداث منازل تا پنجم آذر ماه به اتمام می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی که با حضور سپاه‌های معین برگزار شد اظهار داشت: قرارگاه سازندگی سپاه استان لرستان که متولی احداث خانه‌های سیل‌زده در استان است با کمک سپاه‌های معین از جمله سمنان، اصفهان، تهران، اردبیل قم و همچنین نواحی استان اقدام به احداث و تعمیر منازل محرومان می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

 

,

وی افزود: در امر ساخت و ساز بنا بود تعمیرات منازل تا پایان شهریور ماه و منازل احداثی تا پنجم آذر ماه به اتمام برسد؛ امروز جلسه‌ای با حضور سپاه‌های معین، نواحی و مسئولان بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن برگزار شد که روند کار بررسی و پیشرفت‌ها رضایت بخش است.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: بنا بود در استان دو هزار و 100 واحد از بنیاد مسکن تحویل بگیریم ولی تاکنون نتوانستند دو هزار و 100 واحد را تحویل دهند و حدود 700 واحد کسری دارد.

,

 

,

وی بیان کرد: این دو هزار و 100 واحد برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است و حاضریم واحدهایی که مربوط مردم است را هم بسازیم؛ ظرفیت خالی داریم و تفاوتی که وجود دارد این است که 10 میلیون تومان روی هر خانه می‌گذاریم و خانه را پس از ساخت تجهیز می‌کنیم.

,

 

,

سردار کشکولی تصریح کرد: تاکنون چندین منزل نیز به بهره‌برداری رسیده است، این منازل از صددرصد کیفیت برخوردار است و محکم و زیبا ساخته می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه