اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار قزوین:

نرخ بیکاری در استان ۱۰/۶ درصد است/ با دخالت مدیران دولتی در انتخابات برخورد قانونی می‌کنیم

نرخ بیکاری در استان ۱۰/۶ درصد است/ با دخالت مدیران دولتی در انتخابات برخورد قانونی می‌کنیم
معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: در صورت دخالت مدیران در انتخابات حتما پس از احصاء سند و مدرک، به مراجع ارجاع داده می‌شود و در صورت عدم توجه به تذکرات نیز برخورد جدی می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: بنا شده که امسال برنامه ویژه‌ای برای گرامیداشت شهید رجایی در تهران داشته باشیم که با حضور مدیران استان و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: مهمترین اتفاقی که در پیش داریم مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری است.

,

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: اکنون ستاد انتخابات شهرستان‌ها راه اندازی شده و تحرکات تمامی نامزدها رصد و در صورت هر گونه تخلف به مراجع مربوطه منعکس خواهد شد.

,

این مسئول ابراز کرد: در صورت دخالت مدیران در انتخابات حتما پس از احصاء سند و مدرک، به مراجع ارجاع داده می‌شود و در صورت عدم توجه به تذکرات نیز برخورد جدی می‌کنیم.

,

حبیبی تصریح کرد: نمی‌خواهیم فضای انتخابات را امنیتی کنیم بلکه هدف ما برگزاری انتخابات در فضای اخلاقی و سالم است و با کسانی که امنیت و سلامت انتخابات را مختل کنند، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

,

۹۴درصد مطالبات گندم کاران استان قزوین پرداخت شد

, ۹۴درصد مطالبات گندم کاران استان قزوین پرداخت شد,

وی با اشاره به فرار رسیدن ماه محرم و ایام اربعین حسینی ابراز کرد: سال گذشته ۱۹هزار نفر در استان در اربعین ثبت نام کردند که پیش بینی می‌کنیم امسال بیشتر شود.

,

معاون سیاسی استاندار قزوین با بیان اینکه نرخ طلاق در استان ۴درصد کاهش یافته است، گفت: مدیران باید برای حل مشکلات راهکار ایجاد کنند و از اشاعه ناامیدی در جامعه بپرهیزند.

,

این مسئول درباره وضعیت خرید گندم در استان یادآور شد: خرید گندم به میزان ۱۷۳هزار تن در استان انجام شده و ۹۴درصد مطالبات گندمکاران به مبلغ ۲۸۰میلیون تومان پرداخت شده است.

,

حبیبی اضافه کرد: در بخش کشاورزی اجرای سامانه نوین آبیاری و گسترش کشت گلخانه‌ای از برنامه‌های اولویت‌دار ما است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در پایان بهار امسال ۱۰/۶ بود که ۶/۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته و از نرخ کشوری هم ۲/۰ درصد پایین‌تر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه