اخبار داغ

مدیرکل پست استان سمنان:

4 شهرستان زیرساخت لازم برای نصب صندوق پستی هوشمند را ندارند

4 شهرستان زیرساخت لازم برای نصب صندوق پستی هوشمند را ندارند
مدیرکل پست استان سمنان گفت: زیر ساخت مناسب برای راه اندازی صندوق پست هوشمند در شهرستان های سرخه، مهدیشهر، آرادان و میامی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرت الله مشیری مدیرکل پست استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با بیان اینکه در 5 ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته ترافیک مرسولات صادره 68 درصد کاهش داشته است، گفت: ترافیک مرسولات وارده در سطح استان با رشد 37 درصدی همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرکل پست استان سمنان با اشاره به اینکه شهرستان های سمنان، دامغان، شاهرود و گرمسار مجهز به صندوق  پست هوشمند هستند، عنوان کرد: در دیگر شهرستان ها پد صندوق هوشمند پست نصب شده اما به دلیل محدودیت های موجود زیر ساخت آن فراهم نشده است.

,

مشیری در ادامه افزود: همکاری 2 ساله یک شرکت استارتاپی با شرکت پست استان سمنان باعث افزایش خرید و فروش الکترونیکی در 5 ماهه سالجاری نسبت به سال گذشته شده است و همچنین میزان 2 برابری محصولات الکترونیکی صادره را نشان می دهد.

,

وی استان سمنان را جزء 10 استان برتر کشور در زمینه خرید و فروش اینترنتی، عنوان کرد و افزود: میزان واردات محصولات الکترونیکی در سطح استان کاهش پیدا کرده است.

,

مدیرکل پست استان سمنان ناقص بودن آدرس مقصد، نقل مکان کردن گیرنده مرسولات، فوت گیرنده، خودداری گیرنده برای دریافت مرسولات، را از مهم ترین دلایل عدم  ارسال مرسوله پستی به گیرنده دانست.

,

مشیری با بیان اینکه با تدابیر شرکت پست در طی 2 سال اخیر به شدت مرسولات اینترنتی از طریق کلاهبرداری کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: فروشگاه ها ملزم به دریافت نشان نماد الکترونیکی از وزارت صمت می باشند که این امر در کاهش کلاهبرداری ها موثر بوده است.

,

وی ادامه داد: شرکت پست استان با همکاری شهرداری سمنان محل احداث باجه واحد پستی در پایانه مسافربری شهرسمنان رامشخص کرده است که با اقدامات بسیار جدی تا مهرماه سال جاری این باجه پستی افتتاح خواهد شد.

,

مدیرکل پست استان سمنان با توجه به نامگذاری سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، گفت: پست استان پس از افتتاح باجه واحد پستی در شهرستان سمنان، با همکاری شهرداری ها باجه پستی در پایانه مسافربری دیگرشهرستان ها ایجاد خواهد کرد.

,

مشیری در خصوص اجرای پروژه جی نف در سطح استان گفت: متاسفانه این پروژه هنوز در سطح استان به سرویس دهی و اجرا نرسیده است.

,

وی با اشاره به اینکه درسال گذشته بالغ بر 10 هزار و 660 پلاک در دونقطه شهرک روزیه و مسکن مهر شهرسمنان ساخته و نصب شده است، افزود: تا پایان نیمه اول سال 99 با همکاری شهرداری سمنان نقاط فاقد پلاک، پلاک دار می شوند.

,

مدیرکل پست استان سمنان در ادامه مطرح کرد: در طی سال 98 برنامه محوری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران طرح "ستاپ "یعنی سکوی تجارت الکترونیک پست با همکاری تمام کسب و کار های کوچک و بزرگ و استارتاپ ها ایجاد شده  که موجب رونق کسب و کارها، تسریع در جابجایی کالاها  و ضریب نفوذ سرویس های پستی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه