اخبار داغ

استاندار زنجان:

آماده واگذاری شهرک آی تی به چینی‎ها هستیم

آماده واگذاری شهرک آی تی به چینی‎ها هستیم
استاندار زنجان در مورد واگذاری شهرک صنعتی آی تی برای سرمایه‎گذاران خارجی گفت: آماده واگذاری شهرک آی تی به چینی ها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در دیدار با سفیر چین در ایران با اشاره به اینکه استان زنجان به استان مهربانی‎ها معروف است اظهار کرد: استان زنجان در زمینه های مختلف به ویژه صنعت و معدن ظرفیت‎های بسیار بالایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: کشور ما در طول تاریخ همواره مورد ظلم کشورهای استکبار که در راس آن آمریکا است قرار گرفته و این در حالی است که نظام ما بر عدالت، صلح، آرامش و احترام بین همه ملل اعتقاد دارد.

,

 

,

استاندار زنجان

, استاندار زنجان,

 

,

استاندار زنجان با بیان اینکه برای همه دنیا ثابت شده امثال آمریکا شعارشان با عملشان، متفاوت است افزود: به همین دلیل کشورهایی که می‎خواهند مواضع مستقل داشته باشند و کشورهایی که می خواهند روی پای خودشان بایستند همواره مورد عصبانیت و هجوم افکار آمریکایی قرار می گیرند.

,

وی با اشاره به اینکه کشور ما امروز توانسته ارتباط خوبی را با کشورهای جهان از جمله کشور بزرگ متمدن و صنعتی چین برقرار کند افزود: امروز ما توانسته ایم روی پای خودمان بایستیم.

,

حقیقی با بیان اینکه ایران به کشوری دارای متمدن و تاریخ بزرگ به دنبال صلح و امنیت و آرامش در منطقه مطرح است عنوان کرد: استان زنجان نیز دارای تاریخی بزرگ و منابع طبیعی ارزشمندی است.

,

وی با اشاره به اینکه گنبد سلطانیه یکی از اثار تاریخی بزرگ استان بوده و بزرگترین گنبد خشتی جهان است بیان کرد: غار کتله خور نیز از شگفت انگیزترین غارهای دنیا است.

,

استاندار زنجان کوههای رنگی شهرستان ماهنشان و مردان نمکی 2530 ساله زنجان را از جمله شگفتیهای تاریخی استان زنجان معرفی کرد و افزود: این آثارهای تاریخی استان نشان دهنده تمدن بزرگ این استان است.

,

وی در ادامه معرفی ظرفیت های زنجان به ظرفیتهای بخش معدنی استان اشاره کرد و گفت: استان زنجان دارای مواد معدنی متنوعی بوده که 35 ماده معدنی در استان شناسایی شده که 30 نوع آن در حال حاضر استخراج میشود.

,

حقیقی پتانسیل ایران را در دنیا کم نظیر عنوان کرد و گفت: در استان زنجان واحدهای صنعتی بزرگی مستقر بوده و در این استان واحدهای بزرگ نساجی و معدنی و همچنین صنایع غذایی وجود دارد.

,

وی با اشاره به اینکه تکمیل زنجیره تولید از مهمترین اهداف ما در استان افزود: در حوزه معدنی سعی کردیم از خام فروشی جلوگیری کنیم.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه 45 درصد سرمایه گذاری استان زنجان توسط سرمایه گذاران خارجی اتفاق افتاده است بیان کرد: این نشان میدهد که بستر سرمایه گذاری خارجی در استان زنجان بسیار مناسب است.

,

وی با بیان اینکه تقریبا نیمی از سرمایه گذاران ما در استان خارجی است افزود: تامین امنیت برای سرمایه گذاران در استان از اواویتهای ما بوده و این امر در استان زنجان اتفاق افتاده است.

,

حقیقی با بیان اینکه ارائه مجوز برای سرمایه گذاران خارجی در استان زنجان در کمترین زمان صادر می شود بیان کرد: استعلامات در استان زنجان به صورت الکترونیکی انجام میشود.

,

 

,

استاندار زنجان

, استاندار زنجان,

 

,

وی با اشاره به اینکه لکه های سرمایه گذاری با براساس اولویت ها مشخص کردیم عنوان کرد: برای حل مشکلات واحدهای تولید در استان زنجان جلسات را به صورت عملی برگزار می کنیم.

,

استاندار زنجان با اشاره به بالا بودن کیفیت تولید محصولات کشاورزی استان زنجان از جمله زیتون افزود: محصول زیتون تولیدی استان زنجان از لحاظ تحقیقاتی بررسی شده و کیفیت بالایی دارد و تنوع واحدهای صنعتی در سطح استان ایجاد شده و از این لحاظ در کشور جایگاه خوبی را داریم.

,

وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی در تولید گندم و در حوزه دامپروری چندقلوزایی کارهای زیادی در استان انجام شده است بیان کرد: از نظر برق و الکترونیک نیز استان زنجان جایگاه بسیار مهمی در کشور دارد.

,

حقیقی در مورد واگذاری شهرک آی تی به سرمایه گذاران خارجی افزود: این آمادگی را داریم این شهرک را به سرمایه گذاران چینی که در زمینه آی تی صاحب سبک هستند واگذار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه