اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی:

اعزام عوامل امداد به منطقه حریق/ بالگردها در آشیانه تبریز هستند

اعزام عوامل امداد به منطقه حریق/ بالگردها در آشیانه تبریز هستند
هنربر گفت: محل آتش‌سوزی جدید، ارتباطی به آتش‌سوزی روزهای گذشته ارسباران نداشته بلکه داخل یکی از دره های منطقه رخ داده است. بنابراین عوامل اطفای حریق به منطقه اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر هنربر، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرفی در گفت‌وگو با آناج، با اشاره آتش‌سوزی دوباره درجنگل‌های ارسباران اظهار داشت:  از ساعت 13 بعداز ظهر یک مورد آتش‌سوزی در وایگان دره ایلقا گزارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: محل این حریق ارتباطی به آتش‌سوزی روزهای گذشته ارسباران نداشته بلکه داخل یکی از دره های منطقه رخ داده است. بنابراین عوامل اطفای حریق به منطقه اعزام شدند. لازم به ذکر است که برای خاموش کردن این آتش سوزی بالگردی به پروار در نیامده است.

,

هنربر یادآور شد: در آتش‌سوزی روزهای گذشته در جنگل ارسباران، در مجموع 3 بالگرد به منطقه اعزام شدند که یک بالگرد از هلال احمر کرمانشاه و 2 فروند بالگرد هوانیروز وظیفه امداد رسانی را بر عهده داشتند. البته فقط بالگرد هلال احمر مجهز به بسکت آبپاشی بود و بقیه بالگرد ها وظیفه انتقال نفرات را برعهده داشتند.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: ظرفیت حمل آب این بالگرد در حدود 1500لیتر است. هم اکنون این بالگرد ها در آشیانه تبریز حضور دارند و با توجه به اتمام زمان پروازی بالگرد هلال احمر مقرر شده بالگرد دیگری جایگزین شود تا در مواقع لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه