اخبار داغ

عضو شورای شهر تبریز:

انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تبریز قربانی سیاسی‎کاری شد/ وقت‎کشی تعمدی بود

انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تبریز قربانی سیاسی‎کاری شد/ وقت‎کشی تعمدی بود
بابایی اقدم در خصوص اتفاقات جلسه امروز شورا گفت: انتخابات هیات رئیسه قربانی سیاسی‎کاری‎های شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون بابایی اقدم در گفتگو با تبریز بیدار  در خصوص اتفاقات جلسه امروز شورا و عدم برگزاری انتخابات هیأت رئبسه گفت: چون این موضوع بعنوان آخرین دستور جلسه نوشته شده بود، تعمدی وجود داشت تا انتخابات هیأت رئیسه امروز برگزار نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ,

وی در خصوص علت این تعمد گفت:  اعضای حاکم بر هیات رئیسه هنوز به جمع بندی نهایی درخصوص انتخاب یک فرد از داخل طیف خود نرسیده اند تا برای این فرد رای جمع کنند و کاملا هدفمندانه و با نیت وقت گرفتن به این جلسه آمده بود.

,


وی ادامه داد: لذا من اعتراض کردم و اعتراضم هم کاملا بجا و قانونی بود، و این ها پیش بینی نمی کردند که دستور جلسه دوم و سوم که مربوط به گزارش ما بود، حذف شده و زمان برای انتخاب هیأت رئیسه برسد و مشاهده کردید که تنفس ۱۵ دقیقه، ۴۰ دقیقه طول کشید و بعد از اتمام زمان تنفس نیز برخلاف ماده ۴۸ که حداکثر زمان جلسه از شروع تا پایان ۴ ساعت است، عملا زیر پا گذاشته شد و انتخابات هیات رئیسه قربانی خودخواهی ها و سیاسی کاری های شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هفته بعد نیز همین داستان تکرار خواهد شد یا انتخابات برگزار می شود، گفت: در فوتبال گاها داورانی انتخاب می شوند که تا زمانی که گل زده نشود، سوت پایان را نمی زنند. این ها نیز تا زمان حصول نتیجه و اینکه نفرات خود را اقناع کنند تا به نفر مورد نظر رای دهند، این ماراتن را ادامه می دهند.

,
,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه