اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی:

جریمه 10 میلیاردی پیمانکار گوشت قرمز در تبریز/ تشکیل بیش از چهار هزار پرونده تخلف اقتصادی

جریمه 10 میلیاردی پیمانکار گوشت قرمز در تبریز/ تشکیل بیش از چهار هزار پرونده تخلف اقتصادی
یوزباشی گفت: طی انجام تحقیقات و استعلامهای لازم، مشخص گردید اکثر پیمانکاران فعال در کشتارگاه تبریز غالبا فاقد شناسنامه و فاقد گواهی صلاحیت پیمانکاری و پروانه کسب می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداحد یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با آناج اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید کنترل بازار و مبارزه با تخلفات اقتصادی و به منظور تحقق اهداف سازمانی، با توجه به نابسامانی ها و نوسات غیر منطقی اخیر در عرضه و فروش گوشت قرمز، فوراً جهت رسیدگی موضوع در این اداره کل تشکیل پرونده و مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی گفت: طی انجام تحقیقات و استعلامهای لازم، مشخص گردید اکثر پیمانکاران فعال در کشتارگاه تبریز غالبا فاقد شناسنامه و فاقد گواهی صلاحیت پیمانکاری و پروانه کسب می باشند و بدون هیچ گونه ملاک مقررات قانونی، اقدام به فروش گوشت به قصابی ها مینمایند.  

,

یوزباشی تاکید کرد: پس از شناسایی و احضار یکی از این پیمانکاران و تفهیم اتهام وی و اخذ اظهارات و دفاعیات از این متهم به دلیل وجود قیمت مصوب برای فروش گوشت قرمز در تبریز و همچنین عدم ارائه مدارک و دلیل قانع کننده و محکمه پسند از طرف وی، اتهام وارده محرز و مسلم می باشد.

,

وی افزود: برابر محاسبات انجام شده میزان تخلف گرانفروشی وی بیش از 5 میلیارد ریال می باشد که طبق قانون تعزیرات حکومتی متهم به پرداخت 10 میلیارد ریال دو برابر ارزش تخلف به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد و رای قطعی بوده و در شعبه اجرای احکام این اداره کل در حال اجرا می باشد.

,

وی خاطرنشان کرد:  از اول سال جاری تاکنون در زمینه کالا و خدمات تعداد 4061 پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و تعداد 3958 پرونده مختومه شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه