اخبار داغ

اجتماع ۱۰۰ هزار نفری شیرخوارگان حسینی در ورزشگاه آزادی تهران ‌

اجتماع ۱۰۰ هزار نفری شیرخوارگان حسینی در ورزشگاه آزادی تهران ‌
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود منافی پور در دیدار با حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی سخنانی اظهارداشت: مراسم شیرخوارگان حسینی در سال ۸۲ آغاز شده و در ایام محرم امسال ۶۲۵۰ جلسه در ایران و ۴۵ کشور جهان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) افزود: این مجمع بزرگ‌ترین تشکل مردم نهاد است که هر سال یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ جلسه به آن افزوده می‌شود و موجب ترس وهابیت و اسرائیل شده است.

,

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی حتی در بین اهل سنت نیز جای خود را باز کرده است، افزود: در این مراسم مادران نوزادان خویش را نذر سربازی امام عصر(عج) می‌کنند و امسال به دلیل استقبال خانواده‌ها در استادیوم ۱۰۰ هزارنفری آزادی همایش شیرخوارگان برگزار می‌شود.

,

‌حجت‌الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این دیدار از این حرکت و اقدام نوآورانه و جذاب  تقدیر کرد و گفت: یقیناً عنایت اهل بیت(ع) پشتوانه این برنامه‌ها است.

,

وی اضافه کرد: آیت‌الله جنتی بارها در جلسات این شورا از مراسم تاثیرگذار شیرخوارگان تقدیر کرده و خواستار تداوم آن و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم معنوی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه