اخبار داغ

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدخبرداد؛

جذب دو بازیکن جدید در روزهای آتی/ اتفاقات پارسال تکرار نخواهد شد

جذب دو بازیکن جدید در روزهای آتی/ اتفاقات پارسال تکرار نخواهد شد
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس که به تازگی تمرینات تیم خود را در سالن المپیک این شهرستان آغاز کرده است گفت: در پست سرعتی و دریافت کننده نیاز به بازیکن داریم و ظرف چند روز آینده این بازیکنان را جذب خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر در ایران کمبود بازیکن داریم و تمام تیم ها به دنبال دریافت کننده قدرتی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،, قابوس نامه،,

وی افزود: ما بازیکن هایی را جذب کرده ایم که با تجربه هستند و اگر بازیکن های  بومی خودمان همچون سلیم چپرلی،اسماعیل مسافر،ادریس دانشفر و .. در تیم گنبد می ماندند کارمان راحت تر می شد چرا که بازیکن بومی در شهر خودش بازی می کند و برای تیم نیز مشکلات کمتری خواهد داشت.در کل می توان گفت ترکیب این تیم پنجاه درصد بومی و پنجاه درصد غیر بومی است.

,

qaboosnameh 3
جزیده در ادامه درمورد علت عدم جذب بازیکنان بومی از سوی باشگاه شهرداری گنبد تصریح کرد: دوست داشتیم بازیکنان بومی را جذب کنیم اما این بازیکنان همچون ادریس دانشفرفکر نمی کردند مجدد شهرداری گنبد تصمیم  بگیرد تیم داری کند و ناخواسته به تیم دیگری رفتند و قرارداد بستند و در حال حاضر نیز که ما با آن ها مذاکره کرده ایم امکان جدایی آن ها وجود ندارد.

, qaboosnameh 3,
,

عظیم جزیده از هواداران والیبال گنبد خواست، با افکار حرفه ای از بازیکنان غیر بومی که در گنبد بازی خواهند کرد حمایت کنند چراکه اینکار باعث افزایش جایگاه و نام والیبال گنبد خواهد شد.

,

جزیده اضافه کرد: ما باید در حال حاضر باشگاه داری کنیم نه تیم داری و اگر اینکار را انجام دهیم بازیکنان بومی ما نیز شهر خود را برای بازی انتخاب خواهند کرد.

,

عظیم جزیده با اشاره به آغاز تمرینات از روز جمعه افزود، تمرینات تیم با 12 بازیکن آغاز شده است و در ادامه چهار هفته خیلی سخت را در پیش داریم و فشار تمرینات بسیار بالاست و امیدواریم بدون مصدومیت تمرینات پیش فصل را به پایان برسانیم.

,

وی با عنوان این مطلب که  سایر بازیکنان نیز تا روزسه شنبه به تیم اضافه خواهند شد؛ افزود، برای ادامه تمرینات نیز بازی های تداراکاتی را پیش‌بینی کرده ایم و اگر بتوانیم  بازی دوستانه انجام دهیم کارمان نتیجه بخش خواهد شد. چراکه  بدون بازی های تداراکاتی تیم به مشکل می خورد و برای برگزاری این بازی ها با سایر تیم‌ها که تمرینات خود را آغاز کرده اند مکاتباتی انجام می دهیم.

,

قول قهرمانی نمی دهم/ اتفاقات پارسال تکرار نخواهد شد

,

رمربی تیم والیبال شهرداری گنبد همچنین گفت: هیچ مربی نمی گوید من قهرمان می شوم اما من و مجموعه شهرداری و شورا و مجموعه داخل تیم تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تیم والیبال شهرداری به موفقیت برسد و هواداران شاد شوند اا وقل قهرمانی نمی دهم.

,

وی همچنین با اشاره به زحمات احد ارمشی و مجموعه سال گذشته خاطر نشان کرد،این زحمات باعث شد این تیم ماندگار شود و امسال  در تلاش هستیم با القای فکر و جوی جدید به بازیکنان، ذهنیت آن ها را  آماده می کنیم تا تحت هر شرایطی بهترین بازی را به نمایش بگذارند و بهترین نتیجه را برای گنبد بدست آوریم.

,

جزیده همچنین با بیان این نکته که اتفاقات و حواشی سال پیش تکرار نخواهد شد تاکید کرد، با بازیکنان در ابتدا صحبت کردیم و نگرانی از این بابت وجود ندارد و اگر هرکس در جای خودش باشد و به وظایفش عمل کند اتفاقی نخواهد افتاد.
 

,
,

گفتگو از : محسن علی پور

, گفتگو از : محسن علی پور,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه