اخبار داغ

مدیر دفتر شبکه الغدیر عراق:

حمله به پایگاه حشد الشعبی عراق نشان از تعدی اسرائیل به قوانین بین‌المللی است/ افزایش نگرانی‌ها از تقویت روابط محور مقاومت

حمله به پایگاه حشد الشعبی عراق نشان از تعدی اسرائیل به قوانین بین‌المللی است/ افزایش نگرانی‌ها از تقویت روابط محور مقاومت
مسعودی مدیر دفتر شبکه الغدیر عراق با تأکید بر اینکه داعش و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه هستند، گفت: هر امری که موجب تقویت روابط محور مقاومت از تهران تا قدس شود، سبب نگرانی اسرائیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر مسعودی، مدیر دفتر شبکه الغدیر عراق در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به حریق هفته گذشته یکی از زاغه‌های مهمات نیروهای حشد الشعبی توسط حمله پهپادی رژیم صهیونیستی گفت: بدون شک تجاوز رژیم صهیونیستی نشانگر تلاش آنها برای برهم زدن امنیت و آرامش عراق است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: این اقدام گامی است برای سوق دادن وضعیت به کشمکش‌های منطقه ای و همچنین نشان دهنده تعدی رژیم صهیونیستی بر قوانین بین المللی است که البته تمامی این فعالیت ها نشان می دهد که آنان چراغ سبز از آمریکا دریافت کرده‌اند.

,

مسعودی بیان کرد: این اعمال همگی بر مجموعه اقدامات آمریکا که حاکی از عدم احترام به سیادت عراق است، افزوده می شود.

,

مدیر دفتر شبکه الغدیر عراق در خصوص رویکرد اتخاذی آمریکا و اسرائیل نسبت به منطقه اظهار کرد: پس از ناکامی‌های پی در پی دونالد ترامپ در رویارویی با ایران، رژیم صهیونیستی به نمایندگی از آمریکا تلاش می‌کند تا بحران‌هایی را برای جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد.

,

وی افزود: پس از پیروزهای چشمگیر نیروهای حشدالشعبی و دستاوردهای آنان در مقابل با صهیونیست‌ها، آمریکا و اسرائیل در کشور عراق تلاش می‌کنند تا محور مقاومت و تشکلاتی که هم اکنون و در آینده برای آنان خطرآفرین هستند را مورد هدف قرار دهند.

,

مسعودی با تأکید بر اینکه داعش و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه هستند، ابراز کرد: بنابراین هر امری که موجب تقویت روابط محور مقاومت از تهران تا قدس شود، سبب نگرانی اسرائیل خواهد شد.

,

مدیر دفتر شبکه الغدیر عراق خاطرنشان کرد: بغداد به عنوان یکى از مهمترین عوامل روابط تهران به دمشق است و دشمنان به ویژه در دو کشور عراق و سوریه ناکام مانده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه