اخبار داغ

با دستور و تاکید مقام معظم رهبری صورت گرفت؛

مجوز برداشت رقم قابل توجهی از صندوق توسعه ملی برای تجهیز مرزهای کشور

مجوز برداشت رقم قابل توجهی از صندوق توسعه ملی برای تجهیز مرزهای کشور
وزیر کشور از دستور و تاکید مقام معظم رهبری برای برداشت رقم قابل توجهی از صندوق توسعه ملی در راستای تجهیز مرزهای کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در جمع خبرنگاران از دستور و تاکید مقام معظم رهبری در تخصیص رقم قابل توجهی از صندوق توسعه ملی برای تجهیز مرزها خبر داد و گفت: وضعیت امنیت در مرزهای کشور در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در شرق کشور نیز این تسلط، رصد مستمر و دائمی در مرزهایمان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در مرزهای شرقی با کشور افغانستان و پاکستان با ضعف کنترل مرزی از طریق کشورهای همسایه مواجه هستیم، عنوان کرد: زحمت اصلی این کار به دوش ایران بوده است که شکر خدا نیروهای خوب ما در ناجا، سپاه و ارتش وظیفه خودشان را به خوبی انجام می‎دهند.

,
وزیرکشور افزود: در غرب کشور نیز وضعیت همین گونه بوده و مشکل خاصی وجود ندارد. 
, وزیرکشور افزود: در غرب کشور نیز وضعیت همین گونه بوده و مشکل خاصی وجود ندارد. ,
 
,
وی ادامه داد: با کشور عراق همکاری بسیاری خوبی برقرار و با ترکیه نیز وضعیت مرزهایمان خوب است، به لطف خداوند مشکل خاصی در مرزها نداریم و ان‎شاالله اربعین با هماهنگی‎های انجام شده با عراق در صحت و سلامت برگزار می‎شود.
, وی ادامه داد: با کشور عراق همکاری بسیاری خوبی برقرار و با ترکیه نیز وضعیت مرزهایمان خوب است، به لطف خداوند مشکل خاصی در مرزها نداریم و ان‎شاالله اربعین با هماهنگی‎های انجام شده با عراق در صحت و سلامت برگزار می‎شود.,

رحمانی فضلی افزود: امسال مرز خسروی نیز اضافه می شود و با برنامه ریزی انجام شده 4 مرز را در برنامه اربعین داریم تا مردم بتوانند با خیال راحت در مراسم اربعین شرکت داشته باشند.

,
وزیر کشور با بیان اینکه هفته دولت توفیق شد در خدمت مردم زنجان باشیم، اظهار کرد: جلساتی در این سفر برگزار، تمامی اقداماتی که تا به امروز در سطح استان انجام شده مرور می‎شود و موارد مورد نیاز برای ارجاع به دولت را انجام می‎دهیم.
, وزیر کشور با بیان اینکه هفته دولت , توفیق شد , در خدمت مردم زنجان باشیم، اظهار کرد: جلساتی در این سفر برگزار، تمامی اقداماتی که تا به امروز در سطح استان انجام شده مرور می‎شود و موارد مورد نیاز برای ارجاع به دولت را انجام می‎دهیم.,

وی تصریح کرد: برنامه بازدیدی از پروژه‎های مختلف در سطح استان نیز داریم و هماهنگی‎هایی که بین مسئولان انجام می‎شود تا بتوانیم گام‎های بلند و مهمتری برداریم.

,

رحمانی فضلی در مورد برنامه‏‎های انتخابات نیز خاطرنشان کرد: برنامه انتخابات را از چند ماه قبل شروع کردیم و الحمدلله تمام تمهیدات فراهم است. هماهنگی لازم بین دستگاه نظارتی انجام شده و امنیت که برعهده ناجا، سپاه و نیروهای اطلاعات و ... است نیز با هماهنگی لازم انجام می شود. این آمادگی وجود دارد که امسال انتخابات با شکوهی برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه