اخبار داغ

اپل و سامسونگ سرطان‎زا هستند!

اپل و سامسونگ سرطان‎زا هستند!
اپل و سامسونگ به خاطر طرح دعوی مبنی بر انتشار فرکانس رادیویی تا 500 درصد که فراتر از حد فدرال خارج است و کاربران را در معرض خطر قرار می دهد، ضربه خورده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ اپل و سامسونگ به خاطر اشعه سرطان‎زای تلفن‎های همراه خود تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گفته راشاتودی، اپل و سامسونگ به خاطر طرح دعوی مبنی بر انتشار فرکانس رادیویی تا 500 درصد که فراتر از حد فدرال خارج است و کاربران را در معرض خطر قرار می دهد، ضربه خورده اند.

, راشاتودی,

پس از تحقیق به عمل آمده از سوی روزنامه آمریکایی "شیکاگو تریبیون" (Chicago Tribune) این طرح دعوی مدعی است که انتشار فرکانس رادیویی (RF) از تعدادی از گوشی های اپل و سامسونگ از جمله؛ آیفون 8، آیفون X و گلکسی S8 بسیار فراتر از دستورالعمل های فدرال است.

,

 

,

, ,

 

,

این روزنامه افزود: "خطرات این سطح از تشعشع منجر به افزایش ابتلا به سرطان، استرس سلولی، آسیب های ژنتیکی، نقص یادگیری و حافظه، اختلال های عصبی و لیست بلندی از دیگر مشکلات پزشکی می شود."

,

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) این تلفن ها را بنا بر میزان جذب ویژه آنها در هر وات انرژی جذب شده بر هر کیلوگرم از بدن انسان اندازه گیری کرد. هیچ تلفنی با فرکانس فراتر از 1.6 وات بر کیلوگرم در آمریکا به فروش نمی رسد، در حالی که تعدیل کننده های اروپایی حد این فرکانس را 2 وات بر کیلوگرم تعیین می کنند.

,

محققان کمیسیون ارتباطات فدرال با اذعان به ناکافی بودن دستورالعمل ها گفتند که کودکان 150 برابر بیشتر از بزرگسالان تشعشعات تلفن همراه را جذب می کنند و 10 برابر بیشتر از این اشعه از طریق جمجمه آنها جذب می شود. کودکان از همان گوشی های هوشمند مدرنی که مورد استفاده پرسنل ردیف بالای نظامی است، استفاده می کنند.

,

تعدادی از تحقیقات هشداردهنده ای که در بالا ذکر شد در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 انجام شده بود، اما آنتن های قدرتمندتر و استانداردهای انتقالی مختلف دستگاه های مدرن به این معنا است که اثرات واقعی می تواند شدیدتر باشد.

,

کمیسیون ارتباطات فدرال بر این باور است که نسل پنجم ارتباطات سیار سلولی (5G) ایمن است، اما "دکتر مارتین پال" استاد برجسته بازنشسته علوم بیوشیمی از دانشگاه واشنگتن گفت که 5G یک تهدید بزرگ برای سلامت عمومی است.

,

پال با اشاره به آسیب های تولیدمثل، اثرات قلبی و استرس اکسیداتیو که می تواند هر بیماری مزمنی که از آن رنج می بریم را تشدید کند، افزود که دولت آمریکا برای سرعت بخشیدن به فناوری 5G قوانینی را تصویب می کند اما از تأمین بودجه تحقیقات در مورد عواقب استفاده از آن امتناع می ورزد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه