اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس:

تفکیک وزارت بازرگانی بر رونق تولید اثر منفی می‌گذارد/ مخالفت شدید مجلس در مقابل اصرار دولت

تفکیک وزارت بازرگانی بر رونق تولید اثر منفی می‌گذارد/ مخالفت شدید مجلس در مقابل اصرار دولت
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صنعت و معدن بر رونق تولید اثر منفی می گذارد چرا که مسئولین بازرگانی به دنبال واردات بیشتری هستند که بلای جان تولید داخل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛ اظهار کرد: دولت برای جدا کردن وزارت بازرگانی از وزارت صنعت و معدن اصرار دارد در حالی که مجلس با این روند مخالف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: تفکیک این دو وزارتخانه بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه دارد و هم‌ چنین معطلی ۶ ماهه برای این رویداد جهت تفکیک ساختمان ها، انتخاب معاونان جدید و … از جمله معایب این اتفاق است که ما به شدت با آن‌مخالف هستیم.

,

حسینی کیا تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته معمولا این دو وزارتخانه ادغام شده اند لذا این کار غلط است؛ از طرفی در حال حاضر دریافت استعلام از یک نهاد حدود دو ماه زمان می برد و اگر این دو وزارتخانه تفکیک شوند همین زمان به چهار ماه افزایش می‌یابد.

,

وی با بیان اینکه تفکیک وزارت بازرگانی از وزارتخانه صتعت و معدن بروکراسی اداری را بیشتر می‌کند، عنوان کرد: این اقدام هیچ تاثیری در تسهیل امور ندارد بلکه انجام کارها را با مشکلات بیشتری مواجه می کند، البته باید بخش بازرگانی این وزارت خانه بیشتر تقویت شود.

,

این‌ نماینده مجلس خاطرنشان کرد: تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صنعت و معدن بر رونق تولید نیز اثر منفی می‌گذارد چرا که مسئولان بازرگانی به دنبال واردات بیشتری هستند که بلای جان تولید داخل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه